29 Mart 2018 Perşembe

Nissan Altima


New York'ta sergilenen yenilikler arasında Nissan Altima'nın yeni seçeneği de bulunuyor. Hem dış hem de iç mekanı ciddi şekilde değişen otomobilin kaputu altında da bir sürpriz var.


Yeni tasarımı daha da köşeli olan Altima'nın ön panjuru neredeyse yere kadar devam ediyor. LED farlar ve daha büyük jantlarıyla sportif görünen aracın C sütunu da diğer Nissan modellerine göz kırpar şekilde tasarlanmış. Sportif donanımlı seçeneklerde sunulan ince spoiler, koyulaştırılmış stoplar, çift egzoz çıkışı ve difüzör de gözlerden kaçmıyor.


İç mekanda çok daha modern bir duruş sergileyen otomobilin daha köşeli hatları burada da devam ediyor. Gösterge panelinin orta bölümü dijital ekrandan oluşurken yenilenen dokunmatik ekran, orta konsolun tepesine alınmış. Avrupa'da satılan Nissan modellerinde de görülen direksiyon simidinin arkasında vites değiştirme kulakçıkları dikkat çekiyor.


Kaputu altında 190 beygir güç üretebilen, 2.5 litre hacimli benzinli motoru bulundurmaya devam eden Altima'nın bir diğer motor seçeneği de ilk olarak Infiniti'de tanıtılan turbo beslemeye sahip, değişken sıkıştırma oranlı, 2 litre hacimli ünite. 252 beygir güç, 370 Nm tork üretebilen motor, 3.5 litre hacimli V6'nın yerini aldı. Ayrıca Altima da ilk defa, 2.5 litre hacimli motorla alınan dört tekerlekten çekiş sistemi sunuluyor.

12 yorum:

  1. cam kumandalarını gördün mü? klasik nissan-renault cost cutting olayına bu üst sınıfta yer alacak olan araçta kurban gitmişe benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayne. Tek aydınlatmalı. Ne zaman akıllanacak bu adamlar anlamıyorum.

      Sil
    2. Abi II. Dünya Savaşı sonunda halka teslimiyet çağısı yapan Japon İmparatoru bu kara günün unutulmaması adına üretilecek her araca konsoldaki dijital saati ve aydınlatmasız cam otomatiği kumanda bölümünü koymalarını mı emretti?

      Sil
    3. Puhahahaha bu nasıl yorum ya

      Sil
    4. Yalnız araç üst sınıf değil. Camry accord alternatifi. Ortalama sedan işte.

      Sil
    5. yine de aydınlatmasız ve tek dokunuşla açılamayan cam şalterlerini açıklamaz. ek olarak Camry Mercedes e serisi ve BMW 5 serisine denk gelir (her ne kadar öyle hissettirmese de) Accord ise passat ve insignia'nın olduğu sınıftadır. yanlışım varsa onur bey beni düzeltsin.

      Sil
    6. Camry, Altima ve Accord aynı segmentte ki onlar da E Serisi, 5 Serisi gibi otomobillerin premium olmayan kuzenleri. Aydınlatma olmayan cam kumandaları A segmenti için bile saçma bence. Sonuçta gece saatlerinde güvenliği olumsuz etkileyen bir şey.

      Sil
    7. Merhabalar, Altima fotolarda her ne kadar iri görünse de, E serisi ve 5 serisinin rakibi Altima değil, Maxima'dır. Gerek boyut, gerekse malzeme bakımından çok çok daha iyidir ve premium lara yakındır.

      Sil
    8. Hee toyota bmw mercedese denk lexus da zaten bentley rolls royce bükücü dersek 40 yapar!!!

      Sil
    9. 5 cm fark vardı ikisinin arasında en son :)

      Amerika pazarında birbirine yakın araçlar sunma modasına uyuyor Japonlar da. Amerikalılara yaramamıştı bu strateji ama bakalım bunlarda nasıl gelişecek.

      Sil
    10. Evet, boyut farklı oldukça azalmış son versiyonlarda, ancak iç ve dış kalite olarak Altima ve Maxima arasında önemli bir kalite farkı var diye düşünüyorum. Son söz olarak premium isteyenlere Nissan bünyesindeki Infinity'yi seçmeleri önerilir. Altima modeli daha çok satış volümü hedefliyor.

      Sil
  2. multimedya ekranını hyundai ile beraber japon pazarından toptan almışlar sanırım.

    YanıtlaSil