14 Şubat 2018 Çarşamba

Mercedes-AMG G63


Yeni nesil Mercedes G Serisi'nin tanıtımından bir ay sonra ailenin ilk AMG logolu seçeneği de geldi. Daha güçlü bir görünüm sunan G63'ün sunduğu motor gücü de bu görünümü destekler nitelikte.


Panamericana ön panjura benzeyen yeni burnunun altında daha geniş hava girişleri sunan bir tampon bulunduran aracın çamurlukları da genişlemiş. 22 inçe kadar çıkan jant çapları ve hafifçe elden geçirilen arka tampon da yenilikler arasında. Bu arada arka tekerleklerin önünde yer alan egzoz çıkışlarının da geri döndüğünü belirteyim.


İç mekanda genel olarak standart G Serisi hatları görülse de standart donanım daha zengin. Kapı eşikleri ve koltuk sırtlıklarında AMG logoları görülürken direksiyon simidinin hem alt hem de yanları düzleştirilmiş. Ayrıca metal pedallar ve karbon fiber kaplamalar da araçla birlikte sunuluyor.


Gelelim kaput altında. G63'ün çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 motoru 585 beygir güç, 850 Nm tork üretebiliyor. 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve standart konumda gücün %60'ını arka aksa ileten dört tekerlekten çekiş sistemi sayesinde 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati 220 km/s'te sınırlansa da opsiyonel olarak bu sınır 240 km/s'e alınabiliyor.

1 yorum:

  1. Sonunda egzoz kendi yerine geri donmus bir an baska bir yerde olacak diye cok kuskulanmistim😅😅

    YanıtlaSil