6 Ekim 2017 Cuma
Range Rover Sport
Range Rover Sport ailesi makyajlı yüzüne kavuştu. Donanımı da zenginleşen aracın ürün gamına bir hibrit seçenek eklenirken en yüksek performanslı modelin gücü daha da yukarıya çekilmiş.
Yeni tamponlar, jant seçenekleri ve ön panjurun yanında artık Matrix LED farlarla da alınabilen aracın tasarım anlamında en büyük sürprizi iç mekanda karşımıza çıkıyor. Dijital gösterge paneli haricinde Velar'da gördüğümüz çift dokunmatik panelli orta konsol artık Range Rover Sport modellerinde de sunulmakta. Daha bol USB girişi ve farklı döşeme seçenekleri de yenilikler arasında.
SVR seçeneğinde kullanılan kompresör beslemeye sahip, 5 litre hacimli V8 motor artık 575 beygir güç, 700 Nm tork üretebilen otomobil 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabilirken 283 km/s maksimum sürate ulaşabiliyor.
P400e isimli hibrit modeliyle yeni bir sayfa açan Range Rover Sport'un kaputu altında 2 litre hacimli, turbo beslemeye sahip benzinli motor görev yapıyor. 300 beygir güç üretebilen üniteye 116 beygir gücünde elektrik motoru eşlik ediyor ve karmada 404 beygir güç, 640 Nm tork elde edilebiliyor.
Fabrika verisi ortalama yakıt tüketim değeri 2.8 litre/100 km ile biraz iyimser olan modelin elektrikli kullanımda menzili yaklaşık 50 km olarak açıklanırken bu halde 137 km/s maksimum sürate ulaşılabiliyor. Performanslı kullanımlardaysa 0'dan 100 km/s sürate 6.7 saniyede ulaşıp maksimum 220 km/s sürat yapmak mümkün.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Velar'dan sonra çirkin gelmeye başladı. Onur Audi'nin yeni motor adlandırmaları ile ilgili bir haber yapmıştın onu bulamıyorum A8 55 TFSI.
YanıtlaSilMotor1'de yapmıştık o haberi sanırım. Araç yenilenmesiyle ilgili olmadığı için bloga koymamışımdır.
Sil