17 Eylül 2017 Pazar

Toyota Land Cruiser Prado


Toyota Land Cruiser ailesinin Avrupa'da daha çok sevilen seçeneği Prado makyajlandı. Heybetli görünümü korunan aracın arazi kabiliyeti etkileyici olsa da motorlar eskimeye devam edecek gibi görünüyor.

Göze daha hoş gelen bir ön bölümle bizleri karşılayan aracın panjuru biraz küçülürken far tasarımı çok daha şık bir hale gelmiş. Yenilenen ön tamponda daha küçük sis farları kullanan Toyota öm çamurluklar ve kaputu da yeniden şekillendirmiş. Stopların iç desenleri değişip koyulaşırken jantlar da yenilenmiş.


İç mekanda yapılan değişiklikler de oldukça kapsamlı. Yenilenen direksiyon simidi ve gösterge paneli biraz daha şık görünürken tamamen yeniden tasarlanan orta konsolda daha büyük bir dokunmatik ekran kullanıldığı ve çekişle süspansiyon sistemlerinin kumandalarının da daha düzenli bir hale getirildiği görülebiliyor.

Kaput altında bir yenilik sunmayan SUV, Hilux'ta da görev yapan 2.8 litre hacimli turbo Diesel motordan 177 beygir güç, 450 Nm tork alabiliyor. Otomatik veya manuel şanzımanla alınabilen bu motorun yanında sadece manuel şanzımanla sunulan, 2.7 litre hacimli, 163 beygir güç, 245 Nm tork üretebilen benzinli ünite de bulunuyor. 4 litre hacimli benzinli motorsa sadece 6 ileri vitesli otomatik şanzımanla sunulurken 250 beygir güç, 380 Nm tork üretebiliyor.

1 yorum:

  1. Motorlar enkaz. Ssangyong bile daha iyi motorlar sunuyor.

    YanıtlaSil