24 Mayıs 2016 Salı
Renault Grand Scénic
Bu yıl Paris otomobil fuarında sergilenecek yenilikler arasına bir de Renault katıldı. Fransız üretici, Mart ayında tanıttığı yeni nesil Scénic modelinin uzatılmış versiyonu Grand Scénic'i organizasyon öncesinde tanıttı.
Temel olarak uzun bir Scénic olduğundan tasarımında büyük bir sürpriz bulunmayan aracın güçlü görünümü, LED farlar, şişkin çamurluklar, kontrast renkte seçilebilen tavan, siyah renkli A,B ve C sütunlarıyla standart olarak sunulan 20 inç çaplı jantlarla pekiştirilmiş. Scénic'ten farklı olan arka bölümde daha dik bir bagaj kapağıyla birlikte büyüyen cam bagaj kapağı camı ve D sütununa doğru uzayan LED stoplar dikkat çekiyor.
4.634 mm boya, 1.865 mm genişliğe ve 1.660 mm yüksekliğe sahip olan aracın aks mesafesi 2.804 mm olarak açıklanırken yerden yükseklik 160 mm olmuş. 5 kişilik kullanımda VDA standartlarına göre 718 litre bagaj hacmi sunan otomobilin ikinci koltuk sırası öne kaydırıldığında bu hacim 866 litreye ulaşıyor. Bunun haricinde kabinde 63 litreye varan göz ve cep hacmi sunuluyor.
İç mekanda da sürpriz sunmayan Grand Scénic'in dijital gösterge paneli ve büyük bir dokunmatik ekrandan oluşan orta konsolu, kısa boylu kardeşten alınırken büyük panoramik cam tavan, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, head up display ve özel olarak şekillendirilen koltuklar dikkat çeken detaylar arasında.
Kaputu altında tanıdık motorlar bulunan otomobilin 1.2 litre hacimli benzinli motoru, 115 ve 130 beygir güç üretebilen iki versiyona sahipken 1.5 litre hacimli Diesel ünite 110 beygir güç üretebiliyor. Bütün bu motorlar 6 ileri vitesli manuel şanzımanla sunulsa da Diesel olanı 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla da almak mümkün.
1.6 litre hacimli Diesel motorun 130 ve 160 beygir gücündeki versiyonlarını sunan Renault bu ünitelerden ilkini 6 ileri vitesli manuel, ikincisiniyse yine 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla sunacak.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
neden amerika pazarına girmiyorlar
YanıtlaSilBirkaç nedeni var büyük ihtimalle. Birincisi araçları Amerika pazarı için homologe ettikten sonra kar edecek kadar pazar olmadığını düşünüyor olabilirler. İkincisi genelde araçları küçük kalıyor Amika için. Üçüncüsü de asıl güçleri Diesel motorlarda Fransızların. Amerika'da da pazarı küçük olan bir şey Diesel motor.
Silaslında iç mekanda sürpriz var diyebiliriz. göstergeleri ortada değil :)
YanıtlaSil