20 Kasım 2014 Perşembe
Mazda6
Mazda'nın dinamik görünümlü Kodo tasarım dilinin öncüsü olan Mazda6 makyajlandı. Şık görünümü çok bozulmayacak şekilde rötuşlanan otomobilin iç mekanında yaşanan değişim miktarı daha fazla.
Dışarıdan bakıldığında hafifçe rötuşlanan ön panjur ve tamponun yanında daha yuvarlak hatlı farlar, koyu renkli de ısmarlanabilen 19 inç çaplı jantlar ve LED stoplarla dikkat çeken otomobilin genel hatları aynen korunmuş.
İç mekanda bizi daha büyük değişikliklerle karşılayan otomobilde daha fazla metal görünümlü kaplama kullanılırken orta konsol yeniden tasarlanmış. Bölümün üstünde yer alan ekran büyürken motor çalıştırma düğmesi yukarıya alınmış. Konsolda gövde renkli kaplamanın altına deri döşeme ekleyen Mazda havalandırma ızgaralarını da yenilemiş.
Farklı karakterlere sahip gösterge paneli üzerine head-up display eklenirken havalandırma sisteminin kumandaları tamamen yenilenmiş. Vites kolu da artık zigzaglı yola sahip değilken el freni kolu da yerini elektronik el freni düğmesine bırakmış. Genişleyen vites konsolunun arka kısmınaysa kayar kapaklı bardaklıklar eklenmiş.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
bu mazda 6 tam manasıyla olmuş. tasarım zaten iyiydi. tek handikapları bana göre o kocaman el freniydi onu da elektromekaniğe teslim etmişler on numara beş yıldız olmuş. e onur bey Türkiye ya da Amerika da bu arabanın bir testini yapıp paylaşırsın artık.
YanıtlaSiltesti var zaten aracın :) makyajsız versiyonun yani
Silbir de makyajlı görelim :)
SilDaha vardır Türkiye'ye gelmesine. Gelince bir daha almaya çalışırım tabi.
Silbir çok insanın düşündüğü gibi mazda6'nın bence de harika bir tasarımı var. iç mekanda ekranın küçüklüğü hoş değildi o sorunu giderip üstüne daha estetik bir şekil vermişler. abd pazarı için harika bir de avrupa ve bizim pazar için küçük hacimli turbo (benzin ve dizel) motor/otomatik şanzıman sunsaydı mükemmel olurdu.
YanıtlaSilAvrupa için 2.2 litre hacimli turbo Diesel sunuyorlar ama tabi bizde mümkün değil satabilmesi. Şöyle 160-170 beygir güç üretebilen 1.6 litre hacimli motor güzel olurdu aslında. Honda'nın 160 beygir güç üretebilen turbo Diesel motoru ve 9 ileri vitesli otomatik şanzımanı da çok iyi giderdi bu araca.
SilSene olmuş 2015, böyle iç - dış dizaynı olan d sınıfı araçta cam açma kapama kumandaları halen aydınlatmalı değil. Neden böyle yapıyorlarsa?
YanıtlaSilMakyaj öncesi modellerde sürücü kapısında sadece sürücününki aydınlatmalıydı. Diğer kapılardakiler aydınlatılıyordu tamamen. Belki makyajla birlikte tamamını aydınlatmışlardır. Düğmeleri süslemişler çünkü.
Sil2015 model Chrysler 300'ler tanıtıldı. Hakkında bişeyler yazmanızı bekliyoruz. Bence eski efsane kasaya yaklaşılmış Tank gibi bir araba olmuş. Umarım Lancia illetinden kurtuluruz ülkemize de gelir
SilDemek ki sürücü dikkati dağıtmamak için aydınlatılmamış. Bu arada konsoldaki kırmızı çıta çok güzeldi keşke yeni tasarıma adapte etselerdi.
SilYazma hızıma yetişilmiyor sanırsam. :) Chrysler 300'ü dün yazdım: http://onurkoray.blogspot.com.tr/2014/11/chrysler-300.html
SilÇıtayı ben de beğeniyordum ama deri döşeme de fena değil gibi geldi bana. Hele bir de mat çıtayla birleşince daha da iyi olmuş.