11 Ağustos 2014 Pazartesi
Range Rover Sport SVR
Bir süredir Nürburgring'de yapılan yol testleri sırasında kameralara yakalanan Range Rover Sport versiyonu sonunda tanıtıldı. Günümüze kadar tanıtılan en yüksek performanslı Range Rover olma özelliğine sahip olan aracın görünümünde de farklılıklar var.
Farklı tasarıma sahip ön tamponunda daha büyük hava girişleri bulunan SUV 21 inç çaplı jantlarla donatılmış. Arka bölümde büyük sayılabilecek bir spoiler yer alırken tamponun altında küçük bir difüzör görülebiliyor. Otomobilin ön panjuru ve marka logolarıyla birlikte kromajlı olan bütün parçaları siyaha boyanmış.
Brembo imzalı fren sistemine sahip olan Range Rover Sport SVR'ın süspansiyon ve çekiş sistemi de daha sportif özelliklere sahip olacak şekilde modifiye edilmiş. Aracın elektronik yardımcıları da dinamik sürüşe imkan tanıyacak şekilde yeniden programlanırken egzoz sistemi dört çıkışlı.
İç mekana geçildiğinde ön panelde büyük bir farklılık görülmese de alüminyum veya karbon fiber olarak ısmarlanabilen kaplamalar şık görünüyor. Dijital gösterge paneli de farklı renklere sahip olan SVR'da sabit kafalık ve geniş yan desteklere sahip sportif ön koltuklar dikkat çekiyor.
Çift renkli deri döşemenin yanında reflektif süslemelere de sahip olan koltuklarda SVR logoları yer alıyor. Bu arada aracın sportif yapısı arkada da devam ediyor. Arka bölümde de sabit kafalığa sahip çift koltuk sunan otomobilin orta bölümüyse daha çok kol dayanağı olarak kullanılmaya uygun.
Kaputu altında kompresör beslemeye sahip 5 litre hacimli v8 motora görev veren SVR 550 beygir güç, 680 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri otomatik şanzımanı standart olarak sunan Range Rover maksimum sürati 260 km/s'te sınırlarken 0'dan 96 km/s sürate ulaşma süresini 4.5 saniye olarak açıkladı.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder