26 Şubat 2014 Çarşamba
Volkswagen Polo
Haber yoğunluğu arasında bu yıl Cenevre'de sergilenecek olan en önemli otomobillerden birisini atlamışım. Volkswagen, B segmentinde yer alan başarılı temsilcisi Polo'yu makyajladı. Görünümünde büyük farklılıklar olmayan otomobilin asıl dikkat çeken yanı kaput altında.
Üst donanım versiyonlarında LED farlar sunmaya başlayan Polo'nun ön tamponu daha sportif bir yapıya bürünürken arka tamponda da küçük değişiklikler yapılmış. Stopların iç desenleri farklılaştırılırken jant seçeneklerinde de yenilikler yapılmış. CrossPolo'da yapılan yenilikler tampon seviyesinde yoğunlaşırken 17 inç çaplı jantların yeni tasarımı şık.
İç mekana geçildiğinde de büyük değişikliklerle karşılaşılmayan Polo'nun kapı içleri hafifçe rötuşlanırken yeni direksiyon simidi ve farklı düğme tasarımıyla orta konsol dikkat çekiyor. Bu bölümde ayrıca daha büyük bir ekran ve yenilenmiş havalandırma sistemi kumandaları da bulunuyor.
Önceden olduğu gibi birçok motor seçeneği sunan Polo'nun en büyük yeniliklerinden birisi 1.2 ve 1.6 litre hacimli turbo Diesel motorların yerini alan 1.4 litre hacimli üniteler. 3 silindirli bu motorların 75, 90 ve 105 beygir güç üretebilen versiyonları bulunacak.
Benzinli motorlar, 60 ve 75 beygir güç üretebilen seçeneklere sahip, atmosferik emişli, 1.2 litre hacimli üniteyle başlıyor. 1 litre hacimli TSI motor 90 beygir güç üretebilirken 1.2 litre hacimli TSI ünite 90 veya 110 beygir güç üretebilen şekilde alınabiliyor.
Sportif versiyonları da güçlendiren Volkswagen, Polo GT'nin kaputu altında görev yapan 1.4 litre hacimli motorun gücünü 150 beygire yükseltirken GTI'ın ürettiği güç de 190 beygiri bulmuş.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Onur Abi GTI da diğerleriyle aynı zamanda (ki diğerleri de ne zaman çıkacak onu da bilmiyorum, bilgi var mı?) makyajlanıp gelir mi sence? Genelde böyle güçlü modellerin çıkışı bi süre daha sonra oluyor.
YanıtlaSilAynı anda hazır olacaklar gibi bu sefer.
SilGTI işi uzadı. 1.8 litre hacimli olacakmış zaten. Türkiye'de aşırı pahalı olacak gibi.
Sil