22 Şubat 2014 Cumartesi
Ford Focus
Ford'un C segmentinde bulunan popüler modeli Focus bu yıl makyajlanıyor. Ön kısımda yoğunlaşan değişimin kaput altında da devam etmesi bekleniyor.
Yeni nesil Mondeo modellerini andıran ince far ve ön panjur tasarımıyla dikkat çeken otomobilde yeni tamponlar, krom süslemeler ve dörtgen sis farları gözden kaçmıyor. Yeni jant seçenekleri de sunacak olan otomobilin stop, bagaj kapağı ve egzoz tasarımları da elden geçirilmiş. Güncel modellerde sunulan otomatik şanzımanın manuel değişim düğmesi topuz üzerindeyken makyajla birlikte direksiyon simidi arkasına, bu iş için kullanılacak kulakçıklar eklenmiş.
İç mekanda da devam eden değişimin yoğunlaştığı yerse orta konsol. Daha büyük ekrana sahip olan bölümde kullanılan düğmelerin sayısı azaltılırken tasarımları da farklılaştırılmış. Vites kolu yanına kumanda düğmeleri eklenirken bu bölümün arkasına kayar kapaklı göz eklenmiş.
Kaputu altına yeni geliştirilen 1.5 litre hacimli motorları alan Focus'un hem benzinli hem de Diesel modellerde turbo besleme sunmaya başladı. Benzinli versiyonun 150 ve 180 beygir güç üretebilen versiyonlara sahip olan otomobilin Diesel versiyonlarıysa 95 ve 120 beygir güç üretebiliyor.
Makyaj öncesi modellerden tanıdığımız 1.6 litre hacimli benzinli motor 85, 105, ve 125 beygir güç üretebilen versiyonlara sahipken aynı hacimli turbo Diesel motorun 95 ve 115 beygir gücünde iki farklı versiyonu var. Avrupa pazarında 150 beygir güç üretebilen 2 litre hacimli bir turbo Diesel seçeneği de bulunacak olan aracın 1 litre hacimli EcoBoost motorununsa 100 ve 125 beygir gücünde iki farklı versiyonu satılacak.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Ve hala mondeo ülkemize gelmedi
YanıtlaSilAvrupa pazarına girmesi çok gecikti. Ben test edeli 14 ay oldu valla.
Sil2014 yılı içinde gelmeyecek malesef :(
Silstopların sadece içi değil dışı da değişmiş, bagaj kapağının ve stopların arasındaki çizgi de değişmiş dolayısıyla bagaj kapağı da değişmiş biraz ince bakmak gerekiyor
YanıtlaSilİnceden ziyade hepsine bakmak lazım. Station aynı gibi ama evet, hatchback değişmiş.
Siltamamen değişen burun tasarımına göre stopların daha çok değişmesi gerekirdi. mesela çamurluğa giden uzantıyı hep saçma bulmuşumdur.
Silfiesta'dan apartılan makyaj taktikleri bunlar.
YanıtlaSileklemek istediğim bir şey daha var, görünce volvo v40 a benzeten bir ben miyim ?
YanıtlaSilvallahi aynı platformda oldukları için benzemek zorunda olmasalar da normal bir durum
SilMakyajsız iç mekan daha kaliteli gözüküyordu, fotodaki versiyondan dolayı olabilir tabi. Üç kollu direksiyon simidini yadırgadım Focus'ta
YanıtlaSilkonsol sıkıcı, biraz daha malzeme çeşitliliğine gidilebilir, renk çeşitliliği de gerekir.
YanıtlaSil4 de bir fiyatına aston martin
YanıtlaSilMakyajsız hali benim gözümde daha güzeldi sanki...
YanıtlaSilkısmetse ne zaman ülkemizde olur bu araç ?
YanıtlaSilKısmetli olur mu bilemiyorum ama 2015 yılı başında gelecektir yeni model yılıyla.
Sil