İngiliz üretici Bentley, büyük coupé ve cabriolet modelleri Continental GT ve GTC’ye yeni bir motor seçeneği ekledi. Yeni ünite ile performans kaybını minimuma indirmeyi hedefleyen Bentley yakıt tüketimindeyse ciddi düşüş kaydetmiş.
Gövde üzerinde bulunan küçük tasarım detaylarına bakılarak tanınabilen yeni araçlarda daha sportif görünümlü bir ön tampon, siyah renkli ön panjur, kırmızı renkli çerçeveye sahip “B” harfiyle donatılmış logolar ve dört çıkışlı egzoz sistemi dikkat çeken ayrıntılar arasında.
Standart olarak 20 inç çaplı jantlarla alınabilen araçta 21 inç çaplı jantlar isteğe bağlı donanım olarak yer alıyor. Yeni gövde ve fren kaliper renkleriyle karşımıza çıkan yeni Continental GT ve GTC modellerinin iç mekanında da yeni döşeme ve kaplama renk seçenekleri sunulmakta.
Standart olarak 20 inç çaplı jantlarla alınabilen araçta 21 inç çaplı jantlar isteğe bağlı donanım olarak yer alıyor. Yeni gövde ve fren kaliper renkleriyle karşımıza çıkan yeni Continental GT ve GTC modellerinin iç mekanında da yeni döşeme ve kaplama renk seçenekleri sunulmakta.
W12 ünitede olduğu gibi çift turbo beslemeye sahip olan v8 motor 500 beygir güç, 660 Nm tork üretebiliyor. Audi’nin S6, S7 ve S8 modellerinde de görev yapan ünite 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle birlikte otomobili 0’dan 100 km/s sürate 5 saniyenin altında ulaştırabiliyor. Tork dağılımı %40 ön, %60 arka aks olarak ayarlanan aracın maksimum sürati 290 km/s’in biraz üzerinde olacak.
Motorun ortalama tüketim detaylarını henüz açıklamayan Bentley, yeni aracın w12 motorlu modele oranla yaklaşık %40 daha ekonomik olduğunu belirtiyor. Bu ekonomi, CO2 emisyonlarına da aynen yansıtılmış.
Motorun ortalama tüketim detaylarını henüz açıklamayan Bentley, yeni aracın w12 motorlu modele oranla yaklaşık %40 daha ekonomik olduğunu belirtiyor. Bu ekonomi, CO2 emisyonlarına da aynen yansıtılmış.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder