13 Şubat 2024 Salı

Ford Ranger MS-RT ve Transit Custom MS-RT


Son zamanlarda Ford'un ticari araçları, bineklerinden daha büyük yeniliklere kavuşuyor. Hibrit ve elektrikli motorların ardından Ranger ve Transit Custom ikilisi şimdi de M-Sport dokunuşuna kavuştu. Ne yazık ki değişiklikler kaput altına ulaşmamış.

Farklı tasarıma sahip ön panjurda MS-RT logosu sunan Ranger'da hava geçişlerine sahip tampon ve her iki tarafta da 82 mm genişlemiş çamurluklar bulunuyor. 21 inç çaplı jantlar, genişleyen yan etekler, spoiler görünümlü kasa kapağı ve yeni arka tamponun alt bölümüne eklenen difüzör çıkışı dinamik görünümü pekiştiriyor. Kasa kapağında da MS-RT logosu olduğunu hatırlatalım.

İç mekanda da büyük olmayan yenilikler sunan aracın direksiyon simidi yanlardan daraltılmış ve tepesine şerit eklenmiş. Ön koltukları çok daha yüksek yan destekler ve sabit kafalıklar kazanan pick up bütün koltuklarda MS-RT armaları sunuyor. Döşemeler de bu donanıma özel.

Kaputu altında 3 litre hacimli, V6 turbo Diesel motor kullanan araç 240 beygir güç, 600 Nm tork üretebiliyor. 10 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemini standart olarak sunan bu Ranger 40 mm alçaltılıp iz genişliği 80 mm artırılmış.

Transit Custom MS-RT'de yapılan değişikliklerse daha da dikkat çekici olmuş. 19 inç çaplı jantlarla donatılan aracın yenilenen ön tamponu çok daha sportif görünüyor. Genişleyen ön çamurluklar arkasına hava çıkışları eklenen aracın yan eteklerinin altı gövde rengine boyanmış. D sütununa doğru uzayan spoiler ve yine altına difüzör çıkışları eklenen tamponla dinamik duruş tamamlanmış.

İç mekanda yine üst bölümüne bant çekilen direksiyon simidi ve çok daha sportif yan destekler sunan ön koltuklar dikkat çekerken bu koltukların yanlarında katlanabilir kol dayanakları bulunduğu görülebiliyor. Arka kafalıklarda MS-RT armaları yer alırken mavi renkli dikiş iplikleri öne çıkıyor.

En güçlü seçeneği, arkadan itişli ve 285 beygir güç üretebilen elektrikli versiyon olan ticarinin 2.5 litre hacimli benzinli motora sahip hibrit seçeneği 232 beygir gücünde. Diesel araçlardan 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olanı 170, 6 ileri vitesli manuel şanzıman ve önden çekişe sahip olanıysa 150 beygir güç üretiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder