Jeep'in Moab Safari konseptlerine bu yıl katılan yedili arasında klasik 1981 CJ-8 Scrambler'a göndermeler yapan bir araç olduğu gibi SJ kasa Cherokee gövdesi kullanan bir restomod da bulunuyor. Üstelik kaputlar altında modern ünitelere yer verilmiş.
Kapıları bulunmayan kısa gövdesiyle Magneto 3.0 konseptine de benzeyen otomobil şeffaf bölümü olan kaputuyla da bu araca göz kırpıyor. Özel tasarım çamurluklar ve çeki demirlerinden geride kalan ön tampon haricinde arka takla kafesi ve sökülebilir tavan donanımda yer alıyor. Teknik olarak bir pick up olan modelin kasasında çekmece gibi kaydırılabilen çelik bir kafes de mevcut.
Arka koltukları bulunmayan otomobilin kokpiti standart Wrangler modelleriyle paylaşılıyor. 20 inç çaplı jantlar ve 40 inç çaplı lastiklerle yerden yüksekliği 14 cm kadar artırabilen havalı süspansiyon sistemi de donanımda yer alıyor. Kaput altındaysa 6.4 litre hacimli, atmosferik emişli bir V8 yatıyor. Bu motor, 477 beygir güç, 637 Nm tork üretebiliyor.
İkinci konseptin tasarımıysa çok tanıdık. Klasik Cherokee gövdesine LED farlar ekleyerek daha modern bir duruşa kavuşturan Jeep, önde vinçli, arkadaysa çift çeki demirli çelik tampon kullanmış. B sütunu arkasında camları bulunmayan aracın jantları 17, lastikleriyse 37 inç çaplı.
İç mekana geçildiğindeyse klasik ve modern tasarımların bir karışımı görülebiliyor. Kapı içlerinde cam açma kolları bulunsa da kokpitin tamamı modern Wrangler'dan alınmış. Arkadaysa koltuk yerine tam boy stepne ve takla kafesi kullanılmış. Aracın tavan iç yüzeyi de grafitiyle kaplanmış.
Kaputu altında Jeep ürün gamında sunulan en modern motor yatan konsept şarj edilebilir bir hibrit. 2 litre hacimli, turbo beslemeli motoru iki elektrik motoruyla eşleşen otomobil 380 beygir güç, 640 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi de donanımda yer alıyor.