AC Cobra geri dönüyor. Son zamanlarda elektrikli otomobillerin çoğalmasıyla iyice popülerleşmeye başlayan retro tasarım anlayışının bir ürünü olan yeni Cobra, modern özelliklerinin yanında kaputu altında klasik bir ünite barındırmasıyla da dikkat çekiyor.
Ana hatları klasik Cobra ile aynı olsa da bu otomobilden 110 mm daha uzun olan aracın aks mesafesiyse 284 mm artmış. 21 inç çaplı jantlar, LED aydınlatma grubu ve çok daha kalın bir çerçeveye sahip olan ön camla kendisini belli eden otomobilin yan aynaları da modern otomobillerdeki yerinde. Hemzemin kapı kollarıyla donatılan Cobra GT Roadster'ın gövdesi karbon fiberden üretilmiş ve bu sayede ağırlığı 1.5 tonun altında tutulmuş.
İç mekanı, klasik tasarımla modern detayları birlikte sunabilen otomobilde Ford Mustang'den alınmış, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi kullanılırken gösterge paneli orta konsolda yer alıyor. Karbon fiberden üretilen sabit kafalıklı koltuklar dört noktadan bağlantılı emniyet kemerlerine sahip. Aracın metal pedal seti de yere sabitlenmiş.
Klasik modelde kapıların altından geçip arka çamurluğun önünde biten egzoz sistemi yeni araçta arkadan çıkacak şekilde tasarlanmış. Kaputu altında yine Ford'dan alınan 5 litre hacimli V8 üniteyi barındıran araç, kompresör besleme yardımıyla motordan 663 beygir güç, 780 Nm tork alabilmiş. 10 ileri vitesli otomatik veya 6 ileri vitesli manuel şanzımanla alınabilecek araca ileride aynı ünitenin atmosferik emişli seçeneği de eklenecek.