Çin'in otomobil markaları her geçen gün çoğalıyor. Seres ve Huawei ortaklığının bir meyvesi olan Aito da bunlardan biri. Markanın M5 gibi iddialı bir isme sahip SUV modeli, şarj edilebilir hibrit ünitesiyle iddialı menzil verileri sunmayı da başarıyor.
4.770 mm boya, 1.930 mm genişliğe ve 1.625 mm yüksekliğe sahip olan araç yuvarlak hatlı tasarımıyla Seres SF5'i andırıyor. Büyük ön panjur, LED aydınlatma grubu, büyük çaplı jantlar ve hemzemin kapı kolları genel anlamda şık bir tasarım ortaya çıkarmış.
İç mekanı da açık renkli Nappa deri döşeme, alt kısmı düzleştirilmiş, 2 kollu direksiyon simidi, dijital gösterge paneli ve büyük dokunmatik ekranla premium bir duruş sunan aracın donanımında panoramik cam tavan, birçok bölgeye yerleştirilmiş ambiyans aydınlatması, ahşap kaplama ve vites konsolu altında geniş pedolama bölümü yer alıyor. 1.000 Watt çıkış gücü sunan 19 hoparlörlü ses sistemiyse Huawei imzalı.
Üç farklı güç seviyesi sunan otomobilin giriş versiyonu arkadan itişli ve tek elektrik motoru 275 beygir güç üretebiliyor. Çift motor ve dört tekerlekten çekişli iki diğer versiyonsa 435 ve 505 beygir güç üretebiliyor. En güçlü seçeneğin 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 4.4 saniye sürüyor.
Bütün seçeneklerde kullanılan turbo beslemeye sahip, 125 beygir güç üretebilen 1.5 litre hacimli, benzinli motorsa menzil uzatıcı görevini üstlenmiş. 40 Kwh kapasiteli bataryalar 150 km menzil sunsa da benzin deposu doluysa aracın toplam menzili 1.100 km'nin üzerine çıkıyor.