Nio'nun şık görünümlü modellerine bir yenisi eklendi. Üstelik bu sefer station wagon gövdeyle. Çin merkezli üreticinin ağırlık dağılımını %50-%50'de tutmayı başardığı otomobil pratikliğiyle olduğu kadar başarılı performansıyla da dikkat çekecek.
Ön bölümü sedan kardeşinden alınan modelin yeni jant tasarımı ve uzayan tavanla birlikte büyüyen cam tavanı dikkatlerden kaçmıyor. Dinamik görünen arka bölümünde spoiler ve küçük de olsa bir silecek bulunan aracın ince yapılı LED stopları köşeden köşeye uzanıyor.
İç mekana geçildiğinde ön bölümün kardeşinden farksız olduğu görülebiliyor. Arka koltuklarda 17 mm daha fazla baş mesafesi sunan Touring gövde 450 litre bagaj hacmine sahip. Bagaj zemini altında da 42 litre hacim sunan modelin arka koltuk sırtlıkları 40:20:40 oranında katlanabiliyor ve toplam hacim 1.300 litreye ulaşıyor.
490 beygir güç, 700 Nm tork üretebilen bir çift elektrik motoru sayesinde dört tekerlekten çekişli olan otomobil 75 ve 100 kWh kapasiteli bataryalarla alınabiliyor. Sırasıyla 435 ve 560 km menzil sunan araçların en hızlısı 0'dan 100 km/s sürate 4 saniyede ulaşıyor.