Lancia, grubun Stellantis çatısı altına girmesinin ardından geri dönüş hazırlıklarını hızlandırdı. Elektrikli bir marka olacak İtalyan üretici, yenilenmenin ilk adımını Pu+Ra HPE konseptiyle atıyor. Aracın tasarımında Stratos, Flaminia ve Beta gibi araçların dokunuşları görülebiliyor.
Köşeli hatlara sahip gövdesi çift renkli olan otomobilin ön bölümünde, ince yapılı LED aydınlatmalar ve uzun splitter dikkat çekiyor. Burada kapanabilir hava girişleri de yer alıyor. Yan aynaları yerine kameralar kullanan konseptin 3 kollu dev jantları da farların desenini yansıtıyor. Geniş çamurluklar, bol cam alanı ve yuvarlak stoplar diğer detaylar arasında.
Oval direksiyon simidi ve çok az sayıda düğmeye sahip minimal iç mekanda cam alanlarının sağladığı ferahlık dikkat çekiyor. Cassina tarafından tasarlanan koltuklar 4 kişi için oturma alanı sunarken tabanın düz yapısı da iç mekanı daha ferah hale getirmiş. Kapı içlerinde sunulan desenın arka cama kadar devam etmesi de dikkat çekici.
Motor, süspansiyon, frenler ve pillerini gelecek nesil Ypsilon'dan alan otomobilin teknik verileri açıklanmamış olsa da aracın ortalama 10 kWh/100 km tüketimin altında kalıp 700 km menzil sunması planlanıyor. Ayrıca planlanan şarj hızı da 200 kW'ın çok üzerinde.