Bugatti'de önemli bir devrin sonu geliyor. Veyron ile birlikte hayatımıza giren ve Chiron'un da kaputu altında yer bulan dört turbo beslemeli, W16 motor bu haliyle bizlere veda ediyor. Gelecekte hibrit bir motorla karşımıza çıkacak Bugatti, efsane motoru son kez Mistral'de kullanıyor.
Tamamı satılmış olan 99 adetlik sınırlı üretime sahip olacak roadster birçok Chiron temelli aracın izlerini taşıyor. Divo'yu andıran ön bölümde daha büyük bir panjur yer alırken dört LED şeridinden oluşan farlar hava geçişi olarak da görev yapıyor. Alçak tutulan tavan çizgisi sayesinde bir speedster görünümü kazanan otomobilin çift reknli jantları da kendisine özel.
Yan bölümde büyük hava girişlerine sahip olmayan Mistral'de, tepedeki hava girişleri karbon fiber güçlendiriciler olarak tasarlandığından takla barları olarak da görev yapabiliyor. X biçimli LED stoplar aracın genişliği boyunca devam ederken bu bölümün Lotus Evija'yı andırdığı söylenebilir. Bu kısımdaki hava çıkışları, difüzör, dev egzoz çıkışı ve seviye ayarlı spoiler de diğer dikkat çeken detaylar.
İç mekanı Chiron'dan alınan otomobil, kullanılan farklı renklere sağmen bu araçtan farklı bir tasarım sunmuyor. Diğer Bugatti modellerinde de olduğu gibi Mistral'de de sonsuz kişiselleştirme opsiyonu bulunacağından görünümü farklılaştırmak mümkün. Kapı camlarında kelebek camları bulunmayan aracın bir de bez tavanı bulunuyor.
Kaput altında tanıdığımız 8 litre hacimli, 4 turbo beslemeli, W16 motor bulunan Mistral, 1.600 beygir güç, 1.600 Nm tork üretebiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan araçta 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman kullanılmış. Maksimum sürat ve hızlanma verileryse henüz paylaşılmadı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder