Genelde sportif modellerin en güçlü seçenekleri sonradan tanıtılıyor olsa da konu Mercedes-AMG olduğunda işler değişebiliyor. Markanın şık coupé modeli GT, V8 motorlu kardeşlerin ardından dört silindirli motorla donatılan versiyonuna kavuştu.
Ana hatları değişmemiş olsa da aracın Panamericana ön panjuru altında yer alan aktif hava girişleri daha geniş bir alana yayılmış. Ön çamurluklarda yer alan hava çıkışları küçülürken jant çapları opsiyonel olarak 21 inçe kadar büyüyor. Yuvarlak egzoz çıkışları, daha dar yan etekler ve sabit spoiler sunmayan arka bölüm de farklılıklar arasında. Ayrıca çamurluklar da daralmış.
İç mekanında bir yenilik sunulmayan aracın fren sisteminde, önde görev yapan diskler 390 mm çaplı ve 6 pistonlu kaliperlerle kumanda ediliyor. Opsiyonel donanımda yönlendirilebilir arka aks ve adaptif süspansiyon sistemi de yer alıyor.
Kaput altında 422 beygir güç, 500 Nm tork üretebilen 2 litre hacimli bir motor bulunan otomobil arkadan itişli. 48 Volt yardımcıya sahip ünite bu sayede kısa süre için 14 beygir ek güç üretebiliyor. 9 ileri vitesli otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 4.6 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati 280 km/s'te sınırlandırılmış. Otomobilin ağırlığı 1.775 kg.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder