BMW'nin sportif modelleri daha dikkat çekici hale gelmeye devam ediyor. Markanın CS ailesine eklenen M3, daha güçlü motoru ve daha hafif yapısıyla dinamik bir araç olacağını kanıtlıyor. Üstelik M4 CSL'in aksine arka koltuklar da sunuyor.
Ön tamponunu, panjurla birlikte M4 CSL'den alan otomobilde yanlara taşan bir splitter görev yapıyor. Kaputta yer alan grafikler ve önde 19, arkada 20 inç çaplı olan jantlar da bu araçtan alınmış. Spoiler, difüzör, aynalar ve yan etekler gibi parçalar karbon fiberden üretilirken dört çıkışlı egzoz sistemi titanyum.
İç mekanda da karbon fiber ön koltuklar sunan aracın vites konsolu da bu malzemeden üretilmiş. CS armaları ve karbon fiber trim parçalarıyla donatılan bölümde Alcantara direksiyon simidi de dikkat çekiyor. Hafifletmeler sonucunda 34 kg kazanılmış ve ağırlık 1.776 kg'a inmiş.
Çift turbo beslemeye sahip, 3 litre hacimli, sıralı 6 silindirli motoru 550 beygir güç, 650 Nm tork üretebilen otomobilde 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunuluyor. Maksimum sürati 302 km/s olan aracın 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 3.4 saniye sürüyor.