Mercedes'in en büyük SUV modeli GLS de makyajlandı. Aslında büyük bir yeniliğe kavuşmadığını söyleyebileceğimiz otomobilin bütün versiyonları değişimden nasibini aldı. Eklenen bazı donanımlarsa yeni aracın en azından sürüş sırasında fark yaratmasını sağlayacak.
Modelin en çok değişen yeri olan önünde bile detaylara inmeden yenilik bulmak zor. Farların iç desenlerinde bile çok az değişiklik yapan Mercedes, büyüyen ön panjurda yatay çıtalar kullanmış. Ön tampon da biraz daha sportif bir görünüme kavuşmuş. Yeni jant ve gövde rengi seçenekleri haricinde LED stopların iç desenleri ve arka tamponun altta kalan plastik bölümü de yenilenmiş.
İç mekanda da değişimleri büyüteçle aramak gerekiyor. Diğer bütün Mercedes modellerinde olduğu gibi yeni nesil direksiyon simidine geçiş yapan GLS ailesinde bu parça üzerinde sadece dokunmatik düğmeler bulunuyor. Dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekranda da grafik yenilemerli yapılmış. Döşemeler ve trim parçalarında da güncellemeler var.
Yeni bir arazi paketiyle süspansiyon sistemi ekstradan 30 mm yükseltilebilen otomobilin AMG versiyonlarında da siyahtan arındırılıp daha fazla gövde rengi kullanılan panellere kavuşmuş. Bu araçların da Panamericana panjur ve tamponlarında ufak tefek değişiklikler var.
Sıralı 6 silindire sahip Diesel seçeneklerinde 230 beygir güç 650 Nm tork ve 270 beygir güç, 750 Nm tork üretebilen versiyonlar sunan GLS'nin aynı silindir sırasına sahip benzinli motoruysa 381 beygir güç, 500 Nm tork üretebiliyor. 4 litre hacimli V8 ünite standart haliyle 517 beygir güç, 730 Nm tork üretebilirken AMG 63'te kullanılan seçenek 612 beygir güç, 850 Nm tork üretebiliyor.
48 Volt hafif hibrit yardımcı, dört tekerlekten çekiş sistemi ve 9 ileri vitesli otomatik şanzıman bütün araçlarda standart olarak sunuluyor. En düşük güçlü Diesel dışında bütün versiyonların maksimum sürati 250 km/s'te sınırlanmış olsa da AMG'de bu duvar, ek ücret ödeyerek 280 km/s'e alınabiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder