3 Temmuz 2020 Cuma
Dodge Durango
Charger ve Challenger'ın ardından Durango da en güçlü versiyonuna kavuştu. Aynı zamanda makyajlanan SUV model kaputu altında artık hem 6.4 hem de 6.2 litre hacimli V8 motoru barındıracak.
Makyaj konusunda çok yaratıcı davranmayan Dodge, modelde yeni iç tasarıma sahip LED farlar, daha önce SRT'de kullanılan ön panjur ve daha dinamik duran ön tampon kullanmış. Yeni gövde renkleri ve jant seçenekleri de görünümde yapılan değişiklikleri tamamlamış.
Aileye yeni katılan Hellcat'teyse hava girişine sahip bir kaput, farklı tamponlar ve 20 inç çaplı jantlar kullanılmış. Bu araçta Brembo imzası taşıyan firen sistemi, 400 ve 350 mm çaplı disklerle 6 ve 4 pistonlu kaliperlerle birlikte sunulurken süspansiyon sistemi de daha sert ayarlara sahip.
İç mekanı daha büyük bir operasyondan geçen otomobilde orta ve üst konsol tamamen yenilenmiş. Bu sayede koltuklarla aynı renkte deri döşeme seçeneği sunulurken dokunmatik ekran da genişlemiş. Havalandırma ızgaraları, orta bölümlerinde yer alan çerçeveyle Citroën modellerine göz kırparken havalandırma sistemi kumandaları da daha geniş bir yüzeye yayılmış.
Kaput altında suulan motorların çoğu makyaj öncesinden kalma. 3.6 litre hacimli V6 ünite 300 beygir güç, 352 Nm tork üretebilirken 5.7 litre hacimli V8, 365 beygir güç, 528 Nm torka sahip. SRT 392'nin V8'iyse 6.4 litre hacimli ve 482 beygir güç, 637 Nm tork üretebiliyor.
Hellcat'in kaputu altında kullanılan 6.2 litre hacimli üniteyse kompresör besleme yardımıyla 720 beygir güç, 875 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemini standart olarak sunan model 0'dan 100 km/s sürate 3.6 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 290 km/s.
hızlı tren lokomotifi..
YanıtlaSil