9 Şubat 2011 Çarşamba
Chevrolet Camaro ZL1
2011 Chicago otomobil fuarının ilk bombası olan R/T paketli Dodge modellerinin ardından ikinci bomba Chevrolet'den geldi. Şimdiye kadar üretilen en hızlı seri üretim Camaro modelini tanıtan Chevrolet, geliştirme çalışmaları devam eden aracı beklendiği gibi Z28 değil ZL1 olarak isimlendirdi.
20 inç çaplı jantlar, ek hava çıkışlarıyla donatılmış kaput, yeniden şekillendirilmiş ön tampon, ek sis farları, büyük bir splitter, siyah renkli yan etekler, arka spoiler ve dört çıkışlı egzoz sistemi sayesinde hemen tanınabilen aracın süspansiyon sistemi de standart modellere oranla çok daha sert ayarlanmış.
İç mekanında deri kaplı konsol ve kapı içleriyle birlikte elektrikli ve ısıtmalı ön koltuklar dikkat çekerken birçok yerde ZL1 logoları göze çarpıyor. Kapı eşiklerinde de bulunan bu logolar alüminyum pedal seti ve Alcantara kaplı direksiyon simidi ile şık bir birliktelik oluşturmuş. Gösterge paneli de yenilenen aracın direksiyon simidinin Cruze'dan alınmasıysa büyük bir olumsuzluk oluşturmamış.
ZR1 amblemli kaliperlere sahip olan fren sisteminde önde 370, arkadaysa 365 mm çaplı diskler görev yaparken kaputun altında kompresör beslemeye sahip 6.2 litre hacimli bir motor bulunuyor. 550 beygir güç, 677 Nm tork üretebilen bu ünite sadece 6 ileri vitesli manuel şanzımanla sunuluyor.
direksiyon berbat. camaro nun performans versiyonu bi araca aile aracıyla aynı direksiyonu koyması çok saçma.
YanıtlaSil