Hyundai Günleri bu yıl da ilginç bir araçla şenleniyor. 2022 yılında RN22e ile bize sportif sinyaller veren Koreli üretici şimdi de RN24 ile karşımızda. Temellerinde tanıdık bir model yatan konseptin görünümüne bakarak kalbinde ne yattığını tahmin edebilmek zor.
Çamurluklar ve ince yapılı LED aydınlatma grubu gibi "normal" sayılabilecek gövde parçalarına sahip olsa da aracın bir gövdesi olduğunu söylemek zor. Büyük bir takla kafesinden oluşan RN24'ün ince kollu jantlarıyla splitter ve spoiler gibi büyük tutulan bazı kalemleri gözlerden kaçmıyor.
Her ne kadar "içeride" olmasa da iç mekanda da tek hamleyle sökülebilen ve üzerinde birçok kumandanın yer aldığı direksiyon simidi, dokunmatik ekran, yarış koltukları, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, metal pedal seti ve hidrolik el freni kolu bulunuyor.
Temellerini Ioniq 5 N ile paylaşan otomobilin aks mesafesi, bu aracınkinden 340 mm kısa olsa da 84 kWh kapasiteli batarya da aynen korunmuş. 650 beygir güç üretebilen çift elektrik motoru ve 1.9 tonun altında kalan ağırlığıyla performansı artışta olan test aracında güç dağılımını optimize eden bir ralli modu da yer alıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder