Smart tarafında işler ciddileşiyor. Nisan ayında konsept haliyle tanıdığımız #5 çok az görsel değişiklikle seri üretime alınıyor. Büyük bir batarya ve hem tek hem de çift motor seçenekleriyle alınabilecek olan SUV bu sayede daha geniş bir kitleye ulaşmayı hedefliyor.
4.705 mm boya ve 2.900 mm aks mesafesine sahip olan SUV, parçalı LED farları ve tampon korumasıyla dikkat çekiyor. Aerodinamik tasarımlı jantların ortasında yer alan marka logosu sürekli düz dururken hemzemin kapı kolları ve tavan rayları da aerodinamik verimliliğe katkı sağlamış. Aracın arka bölümünde de stopların farlarla aynı tasarıma sahip olduğu görülebiliyor.
Summit Edition donanımındaysa farklı jantlar, büyük bir port bagaj, bu bölüme ulaşmayı sağlayan merdivenler, yan basamaklar, tavana eklenen LED spot, merdivene sabitlenebilen ek çanta, gövde altı koruması ve elektrikli olarak katlanabilen çeki demiri standart olarak sunuluyor.
İç mekan tasarımı da neredeyse hiç değişmeden konseptten alınan otomobilde dijital gösterge paneli haricinde iki büyük dokunmatik ekran kullanılmış. Konseptin kapı içlerinde kullanılan ambiyans ışıklandırması sadeleşmiş olsa da kokpitteki daha ilginç bir hale gelmiş. Cam tavan ve 21 hoparlörlü Sennheiser ses sistemi de donanıma eklenmiş. Bu arada modelin önünde de bagaj sunuluyor.
100 kWh kapasiteli bataryaları 740 km'ye kadar menzil sunabilen otomobilin arkadan itişli seçenekleri 340 veya 363 beygir güç üretebilirken Dört tekerlekten çekişli araçların önünde 224, arkasındaysa 363 veya 422 beygir güç üretebilen elektrik motoru kullanılıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder