Mercedes-AMG GT'nin ürün gamı genişlemeye devam ediyor. Geçtiğimiz ay ailenin en düşük güçlü seçeneği GT 43'ü tanıtan üretici şimdi de iki katı silindire sahip, şarj edilebilir hibrit seçenekle hiper otomobil avına çıkmaya hazırlanıyor.
Dış tasarımda sadece versiyon tanımlama grafiklerinden ve arka tamponda bulunan şarj kapağından kimliğini ele veren otomobilin iç mekanında da tasarım farkı bulunmuyor. Bu bölümde kimliği saklayamayan bölümse otomobilin sahip olduğu bataryalar ve şarj durumuyla ilgili olan grafikler.
Araç ailenin en güçlüsü olunca bazı donanımlar da standart olarak sunuluyor. Örneğin yönlendirilebilir arka aks, karbon seramik fren diskleri, 8 sürüş modu, aktif süspansiyon sistemi ve arka aksta yer alan limitli kaydırmalı diferansiyel standart donanımda.
Kaputu altında 612 beygir güç üretebilen 4 litre hacimli, çift turbo beslemeli bir V8 yatan aracın elektrik motoru da 204 beygir gücünde. Toplamda 816 beygir güç, 1.420 Nm tork üretebilen araç 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle 0'dan 100 km/s sürate 2.8 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 320 km/s.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder