Audi, ikinci nesil Q7'nin ömrünü uzatmaya kararlı. 2014 yılının sonunda tanıtılan aracı 2019 yılında makyajlayan Alman üretici, motorlarında bir yenilik sunmayacağı otomobili yenilemeden önce bir kere daha makyajlama kararı aldı.
Laser teknolojisine sahip, programlanabilir HD Matrix LED farlara kavuşan otomobilin ön panjurunda daha kalın bir çerçeve ve farklı ızgara desenleri kullanılmış. Ön tamponda yer alan hava girişleri de daha agresif bir duruş sağlamış.
Çapları 22 inçe kadar uzanan jantlara 5 yeni tasarım seçeneği eklenirken gövde renklerine de üç yeni katılım olmuş. LED stopları da programlanabilir iç desenlere sahip olan Q7'nin arka tampon alt kısmı artık daha fazla gövde rengi bölüm sunuyor. Burada yer alan egzoz çıkışları da artık daha öne çıkan bir tasarıma sahip.
İç mekanda tasarım anlamında bir yenilik sunulmasa da trim parçaları ve döşemelerde yeni seçenekler mavcut. Ayrıca bütün dijital ekranlar yeni sürümlerine kavuşmuş. Gösterge panelinde artık diğer araçları da gösterebilen sürüş yardımcısı kullanan Audi ADAS programlarının görsellerini de bu ekrana eklemiş.
Kaput altında genel olarak tanıdık benzinli ve Diesel üniteler olsa sa şarj edilebilir hibrit ünitelerde geliştirme yapılmış. 25.9 kWh kapasiteli bataryalarla 85 km elektrik menzili sunan araçlarda 3 litre hacimli, benzinli motor ve 8 ileri vitesli otomatik şanzıman sunuluyor. 55 TFSI e quattro, 394 beygir güç, 600 nm tork üretebilirken 60 TFSI e quattro, 490 beygir güç, 700 Nm tork üretiyor. İkilinin 0-100 km/s deparları sırasıyla 5.7 ve 5 saniye sürüyor.
AUDİ UZUN SÜREDİR TASARIM KONUSUNDA MUHAFAZARAK DAVRANDIĞI İÇİN PEK FARKINDA DEĞİLİZ ANCAK GEREK DIŞI, ÖZELLİKLE DE İÇ TASARIMI OLMAK ÜZERE HARİKA BİR DÖNEM ESASEN... ŞU ARAÇ VOLVO, L.ROVER, BMW VS VS HEPSİNE FARK ATAN BİR MODEL BENCE.. AMA ÜLKEMİZDE DE DÜNYA ÇAPINDA DE Q7, X5 GRUBUNUN HAVASI SÖNDÜ...
YanıtlaSil