Geçtiğimiz aylarda tanıtılan yeni GLC ailesi genişlemeye devam ediyor. Mart ayında Coupé gövde seçeneğine kavuşan otomobilin AMG seçenekleri Temmuz ayında ortaya çıktı. Mercedes-AMG'ye de bahar aylarında bu ikiliyi birleştirmek kaldı.
Bu ikili birleştiğinde ortaya çıkan tasarım detayları sürpriz değil. Panamericana ön panjur, agresif tasarımlı tamponlar, 20 ve 21 inç çaplı jantlar, genişleyen yan etekler, ince spoiler, genişleyen çamurluklar ve daha sportif duran arka tampon bu detayları oluşturuyor. GLC 43'te dört yuvarlak çıkışlı olan egzoz sistemi 63 S'te dörtgen çıkışlı hale geliyor.
İç mekanda yaşanan gelişmeler de sürpriz değil. Daha siyah ağırlıklı bir kokpite sahip olan araçlarda karbon fiber trim parçaları, metal pedal seti, AMG'ye özel grafiklere sahip dokunmatik ekran ve dijital gösterge paneli, daha sportif yan desteklere sahip koltuklar ve sürüşle ilgili seçimlerin yapılabildiği, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ikilide donanıma eklenmiş. GLC 43'ün bagaj hacmi 545 ile 1.490 litre arasında değişirken 63 S'te değerler 390 ile 1.335 litre arasında.
Kaput altında da V6 ve V8 motorlara veda edilmiş. Her iki otomobilde de 2 litre hacimli, 4 silindirli, benzinli motor kullanılıyor. Hafif hibrit yardımcı olan GLC 43'te 435 beygir güç, 500 Nm tork üretebilen üniteyle aracın 0-100 km/s deparı 4.8 saniye sürüyor. Maksimum süratse 250 km/s'te sınırlı.
GLC 63 S E Performance'ta aynı motoru şarj edilebilir hibrit sistemle birleştiren Mercedes, bu araçtan 680 beygir güç, 1.020 Nm tork alabilmiş. Kardeşi gibi 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 3.5 saniye sürerken maksimum sürati 275 km/s'te sınırlı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder