Gordon Murray, T.33'ün üzeri açılabilen seçeneğini de tanıttı. Aslında T.33'ün tasarım aşamasında çizimine ilk başlanan seçenek olan Spider, bu sayede sabit tavanlı kardeşinden sadece 18 kg daha ağır olmayı başarabiliyor.
Ana hatlarını kardeşiyle paylaşan otomobilin önde 19, arkadaysa 20 inç çaplı jantları farklı bir tasarıma sahip. LED aydınlatma grubu ve yukarıya doğru açılan kapılarını da koruyan aracın merkezi yerleşime sahip çift egzoz çıkışı da sportif görünümünü koruyor.
Sökülebilir tavan panelleri önde yer alan 115 litre hacimli bagaja sığabilen aracın motoru bir cam kapak altında olmasa da havalandırma boşlukları dörde bölünmüş. Tavanda yer alan hava girişinin altına açılabilir bir cam eklenirken bu bölüm takla anında bir kafes görevi de görüyor.
İç mekanındaki sadeliği koruyan Spider, dört kollu direksiyon simidi ve alüminyumdan üretilmiş birçok parçasıyla öne çıkarken dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekran gibi "fazlalıklar" sunmuyor. Bu arada öndeki bagaj haricinde koltukların arkası ve arka çamurlukların önünde de depolama bölümleri sunuluyor.
Kaputu altında 3.9 litre hacimli, atmosferik emişli ve Cosworth üretimi V12'yi koruyan Spider, sabit tavanlı kardeşinin aksine sadece 6 ileri vitesli manuel şanımanla sunulacak. 11.100 d/d dakika çevirebilen motor 617 beygir güç, 451 Nm tork üretebiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder