BMW'nin büyük SUV ikilisi X5 ve X6'nın makyajlanmasının ardından en güçlü seçenekler X5 M ve X6 M de güncellendi. Daha düşük güçlü kardeşlerini hatırlatan yenilikler haricinde kendilerine özel detaylara da sahip olan ikili teknik olarak aynı kalmış.
İncelen Laser LED farlarını kardeşleriyle paylaşan otomobillerde daha geniş ön panjur ve çok daha agresif çizgilere sahip ön tampon kullanılmış. Önde 21, arkada 22 inç çaplı jantlarla yenilenen arka tampon da sportifliği pekiştirmiş. Dörtlü egzoz çıkışı haricinde reflektörlerin köşelere taşınmış olması, arka bölümü daha güçlü göstermiş. Bu detayların çoğu makyaj öncesi M araçlarda sunulanlarla aynı.
Bol bol M armasına sahip olan iç mekanda, diğer BMW modellerinde de kullanılmayan başlanan büyük dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekran kullanılıyor. Orta konsolu fiziksel düğmelerden arındıran BMW, kardeşlerinin aksine vites kolunu bu araçlarda korumuş. Farklı trim parçaları ve deri döşeme seçenekleri de düşük donanımlı kardeşlerden farklı olan konular.
Kaputları altında çift turbo beslemeye sahip, 4.4 litre hacimli, V8 motorları barındırmaya devam eden ikili 625 beygir güç, 750 Nm tork üretiyor. 12 beygir güç, 200 Nm tork sağlayan 48 Volt hafif hibrit sistem, dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ikilinin standart donanımında.
Maksimum süratleri 250 veya 290 km/s'te sınırlanabilen ikiliden daha hafif olanı X6 M. Sürücüsüz olarak 2.370 kg ağırlığa sahip olan otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşması, kardeşi gibi 3.9 saniye sürerken 0-200 km/s deparı 13.6 saniyede tamamlanıyor. 2.4 tonluk boş ağırlığa sahip olan X5 M'deyse 0-200 km/s hızlanma 13.8 saniye sürüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder