Nissan'ın 15 yaşına giren sporcusu GT-R bir kere daha makyajlandı. Daha önce yapılan tasarım değişikliklerinin çoğundan daha kapsamlı olan yenilikler performansa yansımamış. Bu versiyonda geri dönen kalemler arasında T-spec donanımı da var.
İnceltilen ön panjura sahip olan aracın yenilenen ön tamponunda daha büyük bir hava girişi kullanılmış. Gündüz aydınlatmaları çok parçalı bir yapıya kavuşan GT-R'da yeni tasarıma sahip 20 inç çaplı jantlar kullanılıyor. Tasarımı hafifçe elden geçirilen spoiler haricinde, arka bölümde stopların altında kalan kısım tamamen yeniden tasarlanmış.
Benzer değişiklikleri Nismo donanımı için de sunan Nissan, bu araçta daha da agresif bir ön tampon kullanmış. Kırmızı renkli detaylar ve karbon fiber kaputun haricinde bu araçta da yeni tasarım jantlar görev yapıyor. Tamamen yenilenen spoiler ve arka tamponun haricinde bu bölümde gövdeye eklenen deflektörler modeli çok daha farklı göstermiş.
İç mekanında bir tasarım yeniliği sunmayan GT-R'ın Nismo'da sunduğu karbon fiber Recaro koltuklar ince yapılarıyla dikkat çekiyor. Bu aracın kabininde bolca Alcantara kullanan Japon üretici kırmızı renge de dikiş ipliklerinden gösterge paneline kadar birçok noktada yer vermiş.
Çift turbo beslemeye sahip, 3.8 litre hacimli V6 motorunu da koruyan otomobil 573 beygir güç, 632 Nm tork üretebiliyor. Nismo'da 608 beygir güç, 651 Nm tork üretebilen ünitenin haricinde yenilenen ön diferansiyel ve elden geçirilen süspansiyon sistemi farklılıklar olarak sayılabilir. Nismo ve T-spec donanımlarında karbon seramik fren diskleri standart olarak sunuluyor. 6 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi de bütün GT-R modellerinin standart donanımında.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder