Alfa Romeo'nun platform kardeşi ikilisi Giulia ve Stelvio bir kere daha güncellendi. 8. yaşına girmek üzerinde olan ikilinin bu sefer yapılan değişiklikleri daha kolay fark edilebiliyor. Teknik olaraksa araçlarda büyük bir yenilik bulunmuyor.
Ön panjur ve tamponda yer alan hava girişleri çok hafif bir şekilde makyajlanan ikilinin far biçimleri aynı kalsa da Tonale'ninkileri andıran iç tasarımları yeni. Matrix LED teknolojisine kavuşan üniteler haricinde yeni jant tasarımları ve gövde renkleri de donanıma eklenmiş. Stopların da iç tasarımları elden geçirilmiş.
İç mekana geçildiğinde farklılıkları görmek güç olsa da Tonale'de olduğu gibi araçların sonunda dijital gösterge paneline kavuştuğunu söyleyebiliriz. Super, Sprint, Ti ve Veloce isimli dört donanım seviyesi sunan otomobillerin ilk örnekleri Competizione paketine sahip olabilecek.
Kaput atlında aslında bir yenilik yok zira 2 litre hacimli benzinli ve 2.2 litre hacimli Diesel ünitelerin kullanımı devam ediyor. Benzinli aracın 200 beygir gücündeki seçeneği ilk etapta sunulmazken 280 beygir gücündeki seçenek dört tekerlekten çekiş sistemiyle gelmeye devam ediyor.
Dizel motoru arkadan itişli olarak almak isteyenler, aileye yeni katılan 160 beygir gücündeki seçenekle idare ederken 210 beygir güç üreten versiyon dört tekerlekten çekişli. Araçların tamamında 8 ileri vitesli, tam otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor.