Radical, araçlarına küçük modifikasyonlar uygulamaya devam ediyor. SR3 XX'in biraz daha performanslı seçeneği, biyoetanolle de çalışabilen motora kavuşurken gövdesinde de ufak tefek değişiklikler yaşanmış.
Ön çamurluklara ikinci deflektör kanatları eklenen otomobilin sunduğu takla kafesi de büyümüş. Tek bijonlu jantlar birer inç küçülerek önde 14, arkada 15 inç büyüklüğe ulaşmış. Arkaya büyük bir dengeleyici yüzgeç eklenirken spoiler hafifçe elden geçirilmiş. Merkeze alınan çiftli egzoz çıkışıyla birlikte difüzör de makyajlanmış.
280 mm çaplı fren diskleri kullanan XXR'da 1.3 ve 1.5 litre hacimli motor kullanımı devam ediyor. Ünitelerin güçleri, E85 tüketimiyle birlikte 235 beygire ulaşıyor. 6 ileri vitesli, sıralı şanzıman yeni ayarlara kavuşurken limitli kaydırma sağlayan diferansiyel de donanımda.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder