Yarışan 911 modellerine bir yenisi katıldı. 992 kodlu 911'in bilgi birikimini pistlere döken otomobil turbo beslemeyi rafa kaldırmış. Alman üretici, aracı geliştirirken maksimum sürati artırmak yerine daha uzun süre, daha rahat sürülebilecek bir otomobil ortaya çıkarmaya çalışmış.
Genişletilmiş gövdesinin büyük kısmı karbon fiberden üretilen GT3 R'da uzun splitter, deflektörleri yanlara taşan yan etekler, tek bijonlu jantlar, daha geniş yan hava girişleri, kaput hava çıkışı, büyük spoiler ve daha derin bir difüzör bulunuyor.
Plastik camlar ve tam boy takla kafesine de sahip olan otomobilin iç mekanında dijital gösterge paneli, birçok kumandayı üzerinde barındıran sökülebilir direksiyon simidi, yarış koltuğu, güvenlik filesi ve 6 noktadan bağlantılı emniyet kemeri bulunuyor.
6 silindirli Boxer motoru atmosferik emişli olan otomobilin bu ünitesi 4.2 litre hacimli. 6 ileri vitesli, sıralı şanzımana sahip olan yarış otomobilinin motoru 5.5 derece öne yatırılmış ve bu sayede difüzör derinleştirilebilmiş. AP Racing markalı fren sistemiyse önde 390, arkada 370 mm çaplı diskler ve önde 6, arkada 4 pistonlu kaliperlere sahip.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder