Aston Martin en hızlı olmayı seviyor. Otomobilleri genelde İtalyan markaların gerisinde kalmış olsa da İngiliz markanın sportif SUV modeli DBX, sonunda karşılaştırmalı performans anlamında bu üreticilerin sunduğu seçeneklerin önüne geçti.
Kardeşlerinden farklı görünen modelde daha büyük ön panjur, büyüyen hava girişleri ve splitter, siyah renkli yan aynalar ve tavan rayları, arka kapı altında daha büyük bir deflektör, 21 veya 22 inç çaplı jantlar, daha büyük spoiler, dörtlü egzoz çıkışı ve dev difüzör kullanılıyor.
Tahmin edileceği gibi aracın havalı süspansiyon ve direksiyon sistemlerini daha sert ayarlara kavuşturan Aston Martin, standart olarak karbon seramik disklere sahip olacağını açıkladığı fren sisteminde de 420 ve 390 mm çaplı diskler kullanmış.
İç mekanda ana hatlar değişmemiş olsa da standart olarak sunulan döşeme ve trim parçalarının daha koyu renkli oldukları görülebiliyor. Ara konsola sürüş yardımcılarını kumanda edebilmek için düğmeler ekleyen Aston Martin ön koltukları da daha yüksek yan desteğe sahip olanlarla değiştirmiş.
Kaputu altında görev yapan çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8'i koruyan DBX, yapılan modifikasyon işlemleri sonrasında 707 beygir güç, 900 Nm tork üretebilir hale gelmiş. 9 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sisteminin standart olarak sunulduğu otomobil 0'dan 100 km/s sürate 3.2 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 310 km/s'e ulaşıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder