BMW'nin CS uzantılı modellerine bir yenisi katıldı. Alman üreticinin sportif sedan modeli M5, en güçlü versiyonuyla karşımızda. Bu otomobil aynı zamanda M departmanının şimdiye kadar ürettiği en güçlü yol otomobili.
Ufak görsel farklılıklar sunsa da kardeşlerinden ayrılabilen otomobilde sarı renkli gündüz aydınlatmaları kullanılmış. Ortasında bir bombe olan kaputun kenarlarındaysa bir çift hava çıkışına yer verilmiş. Ön panjur ve çamurluklarda yer alan bakır renkli detaylarsa 20 inç çaplı jantlara da yansımış. Arkadaysa spoiler, difüzör ve elden geçirilmiş dörtlü egzoz çıkışı bulunuyor.
İç mekanında da kardeşlerinden bazı farklılıkları bulunan otomobilde Alcantara kaplı direksiyon simidi standart olarak sunuluyor. Dört kişilik oturma kapasitesi sunan M5 CS'in karbon fiber ön koltuklarında boşaltmalar bulunuyor. CS arması hem ön konsol hem de kapı eşiklerine yerleştirilmiş. Koltuk kafalıklarındaysa Nürburgring haritası mevcut. Bu arada otomobilin, M5 Competition'a göre 70 kg hafiflediği belirtiliyor. Bu hafiflemede karbon fiberden üretilen tavan, kaput, splitter, spoiler ve difüzörün payı büyük.
4.4 litre hacimli V8 motoru, çift turbo besleme yardımıyla 635 beygir güç, 750 Nm tork üretebilen otomobilde 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunuluyor. Sadece arkadan itişli olarak da kullanılabilen araçta karbon seramik fren diskleri ve önde 6 pistonlu kaliperler görev yapıyor. 0'dan 100 km/s sürate 3 saniyede ulaşabilen aracın 0-200 km/s deparı da 10.4 saniye sürüyor. Maksimum süratse 305 km/s'te sınırlandırılmış.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder