18 Mayıs 2020 Pazartesi

Porsche 911 Targa 4 ve 4S


Son zamanlarda karantinaların kaldırılmasını takiben yeni model tanıtan markaların sayısı artışta. İlk etapta Uzak Doğu merkezli markaların ardından şimdi de Porsche gibi Avrupalı markalar yeni araçlarıyla karşımızda.

911'in Targa versiyonunda görülen tasarım değişiklikleri tanıdık. Kumaş tavanı açılabilen otomobilin bu parçası, yanlara doğru dönen büyük arka camın altında kaybolabiliyor. Geniş B sütunuyla da kendisini belli eden otomobilin üzerini açma işlemi 19 saniyede tamamlanıyor.

Önde 19, arkadaysa 20 inç çaplı jantlara sahip olan Targa 4'ün fren sisteminde 330 mm çaplı diskler ve siyaha boyanmış, dört pistonlu kaliperler görev yapıyor. Önde 20, arkadaysa 21 inç çaplı jantlara sahip Targa 4S'te disk çapları 350 mm'ye çıkarken kırmızı renkli kaliperler ön aksta 6 pistonlu oluyor. Karbon seramik disklerse opsiyon.


İç mekanı diğer kardeşlerinden tanıdık olan otomobilin kaputu altında da sürpriz yok. 3 litre hacimli, 6 silindirli Boxer motor çift turbo besleme yardımıyla Targa 4'te 385, 4S'te ise 450 beygir güç üretebiliyor. 8 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman standart donanımda sunulurken 7 ileri vitesli manuel ücretsiz opsiyon olarak alınabiliyor.

Dört tekerlekten çekişli ikilinin PDK ve Sport Chrono paketiyle yapılan performans testlerinde 0'dan 100 km/s sürate 4.2 (Targa 4) ve 3.6 saniyede (Targa 4S) ulaştıkları belirtiliyor. Maksimum süratlerse sırasıyla 289 ve 304 km/s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder