19 Şubat 2020 Çarşamba

Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé


Mercedes bir taşla iki kuş vurdu. Alman üretici, GLE 63 4MATIC+ Coupé ile hem SUV ailesine hem de AMG modellerine yeni bir seçenek kattı. Bu sayede Coupé uzantılı olmayan araca da kardeş gelmiş oldu.

Görünüm olarak yine önümüzde büyük bir sürpriz bulunmuyor. Standart araca göre aha agresif görünen ön tampon, Panamericana ön panjur, 21 veya 22 inç çaplı jantlar, difüzör görünümlü arka tampon alt eklentisi ve dörtlü egzoz çıkışı dış görünümde yer alan farklar.


İç mekana geçildiğinde metal pedal seti, yan ve alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, yeni fonksiyonlara sahip bilgi-eğlence sistemi, karbon fiber trim parçaları ve daha yüksek yan desteklere sahip ön koltuklar paket içerisinde bulunuyor.

Kaput altında çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 ünite barındıran araç 571 beygir güç, 750 Nm tork üretebiliyor. 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle birlikte 0'dan 100 km/s sürate 4 saniyede ulaşabilen SUV 250 km/s'te sınırlandırılan maksimum sürate ulaşabiliyor.


22 beygir güç, 250 Nm tork üretebilen elektrik motoruyla hafif hibrit sisteme sahip V8 ünitenin 63 S seçeneklerinde ürettiği güç 612 beygire, torksa 850 Nm'ye ulaşıyor. Aynı şanzıman ve çekiş sistemiyle 0'dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilen modelin maksimum sürati 280 km/s'e ulaşabiliyor.

2 yorum:

  1. onur mercedes-benz'in makası açtığını düşünüyorum. sen ne diyorsun bu konuda? kabaca anlatır mısın?

    aston martim mesela son dönemde çıkardığı modeller ile atağa kalktı. keza audi ve bmw de boş durmuyor.

    ancak merso teknik verileri ile adeta göz kamaştırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeşitlilik bakımından öyle. Ayrıca global satışlar da insanların bu şekilde düşündüklerini gösteriyor. Tasarım anlamında da iyileşme var 10 yıl önceye göre.

      Sil