14 Temmuz 2017 Cuma

Jaguar E-Pace


SUV yarışında elini güçlendirmek isteyen Jaguar bu segmente dahil olan ikinci aracını tanıttı. F-Pace'ten daha küçük boyutlara sahip olan otomobilin ismi E-Pace olarak belirlendi.

Tasarımında son dönem Jaguar çizgileri görülen araç küçük bir F-Pace gibi görünüyor. Geniş hava girişleri ve arkaya doğru uzayan LED farlar dinamik bir duruş sergilerken 21 inçe kadar sunulan jant çapları da sportif tasarımı pekiştirmiş. Şişkin arka çamurluklar, tampona gizlenen çift egzoz çıkışı, ve spoiler de detayların geriye kalanları.


İç mekanda da büyük bir sürpriz sunmayan E-Pace bu bölümde sadelik ağırlıklı bir tasarıma sahip. Birçok yüzeyde kullanılan deri ve kontrast renkli dikiş iplikleri şık görünürken dijital gösterge paneli ve büyük dokunmatik ekran artık alıştığımız donanımlar arasında. Dairesel klima kumandalarının ortasında bulunan göstergeler de güzel görünüyor. Bu arada bagaj hacmi de 577 litre olarak açıklanıyor.

Kaputu altında turbo beslemeye sahip, 2 litre hacimli motorlar bulunan aracın benzinli üniteleri 250 ve 300 beygir güç, 365 ve 400 Nm tork üretebiliyor. Diesel üniteler 150, 180 ve 240 beygir güç üretebilirken torklar 380, 430 ve 500 Nm. Seçilen versiyona göre 6 ileri vitesli manuel veya 9 ileri vitesli otomatik şanzımanlar sunulurken arkadan itiş ve dört tekerlekten çekiş sistemi de motor seçeneklerine göre seçilebiliyor.

4 yorum:

  1. F pace LR Velar altyapısı ile ortaktı. Bu da XE'den dönüştürülmüş sanırım değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-Pace, Evoque ve Discovery Sport'un D8 platformunu kullanıyor.

      Sil
  2. X1, evoque ve e pace arasinda hangisini onerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanışlılık ve motor seçenekleri açısından X1 fakat bu ikisi önemsizse en yakışıklısı olan Evoque'u öneririm. En yaşlısı ama hala en güzeli bence.

      Sil