14 Temmuz 2017 Cuma

Honda Accord


Honda, bir süredir Avrupa'da satılmayan fakat A.B.D.'nin en çok satılan modellerinden olan Accord'u yeniledi. Aracın tasarımı tanıdık bir hal alırken kaputu altına da küçük hacimli motorlar girmiş.


Güncel Accord ile Civic'in bir karışımı gibi görünen ön bölümde LED farlar ve farların üzerine doğru uzayan ön panjur dikkat çekerken 19 inç çaplı jantlar ve aracın alt kısmında daha çok göze batan bir karakter cizgisi dinamik bir görünüm sunmuş. Yatık arka camın altından başlayan küçük bagaj kapağı ve parantez biçimli stoplarıyla da Civic sedanı hatırlatan Accord'un dörtgen egzoz çıkışları tamponun hemen altına eklenmiş.

İç mekanı sadeleşen otomobilin üç kollu direksiyon simidinin arkasında, günümüzün en sade yapılı gösterge panellerinden birisi bulunuyor. Havada duruyormuş gibi görünen dokunmatik ekran orta konsolun üzerine yerleştirilirken otomatik şanzıman artık sadece düğmelerle kumanda ediliyor.


Kaputu altında yer alan turbo beslemeli motorlardan ilki sadece 1.5 litre hacimli olan Accord bu üniteden 195 beygir güç, 260 Nm tork alabilmiş. 2 litre hacimli motorsa 254 beygir güç, 370 Nm tork üretebiliyor. Her iki motorla da 6 ileri vitesli manuel şanzıman sunulurken ilkiyle CVT (Sürekli değişken oranlı otomatik) ikincisiyle de 10 ileri vitesli otomatik şanzıman alınabiliyor.

Önceki nesil modellere göre 80 kg'a kadar hafifleyen otomobilin hibrit seçeneklerinde 2 litre hacimli benzinli motor bir çift elektrik motoruyla birlikte çalışacak.

1 yorum:

  1. Türkiye şartlarına uygun bir motor ve şanzıman seçeneği sunulmamasından kaynaklı değeri bilinemeyen araç. bana göre sınıfının en iyi aracı. passat, mondeo, insignia falan bok yesin. cr-v'deki 1.6 dizel motor ve 9 ileri otomatik şanzımanı şu arabaya koysalar peynir ekmek gibi satar. mevcut 2.0 benzinli motor ve 5 ileri otomatik şanzıman ile türkiye'de tutunması çok zor.

    YanıtlaSil