21 Kasım 2016 Pazartesi
BMW 1 Serisi Sedan
Bundan tam 1 yıl önce Çin'de tanıtılan BMW konsepti gerçeğe dönüştü. Bu ülke pazarı için geliştirilen ve Çin'in yerli üretimi olacak BMW 1 Serisi Sedan şık görünümüyle dikkat çekiyor.
İsminde 1 Serisi geçse de aslında farklı bir araç olan bu otomobilde ileriye çıkan çift böbrekle birlikte ince yapılı farlar, sivri burun kısmı, ön çamurluklardan stoplara kadar uzayan karakter çizgileri, şişkin çamurluklar, yüksek bir bagaj kapağı, LED stoplar ve üst modellerde sunulan çift egzoz çıkışı görülebiliyor.
İç mekanda 1 Serisi'nin izleri daha belirgin olan otomobilde sade tasarımlı gösterge paneli, kalın yapılı üç kola sahip direksiyon simidi, geniş bilgi ekranı ve dokunmatik iDrive kumandası gibi tanıdık parçalar bulunurken otomatik şanzımanlı modellerde kullanılan konvansiyonel vites kolu ve önünde yer alan kayar kapaklı göz farklılıkları oluşturuyor.
Markanın Mini ve X1 gibi modellerde kullandığı UKL platformuna sahip olan otomobil önden çekişli. Tamamı turbo beslemeye sahip benzinli motorlardan 1.5 litre hacimli olanı 136 beygir güç üretebilirken 2 litre hacimliler 192 ve 231 beygir güç üretebiliyor. Bütün motorlar 6 ileri vitesli manuel veya 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilebiliyor.
BMW'nin yavaştan renolaşmasını yakından izliyoruz. o vites kolu ne öyle :(
YanıtlaSilÇin için olunca öyle olmuş hafiften.
SilRenolaşmak değil de 1 serisi sedan bildiğim kadarıyla önden çeker. Hal böyle olunca 2 serisinde, X1'de kullandığı şanzımanı kullanıyor. O yüzden o vites kolu öyle.
SilAynen öyle. Gerçi o da birazgenel havaya kapıldığını gösteriyor BMW'nin. Hatchback arkadan itişliyken sedan önden çekişli.
SilBmw ye c elysee yap deseler bu ortaya çıkardı. Niye bilmiyorum aklıma direk c elyesee geldi bu aracı görünce.
YanıtlaSililk yorumu yapan (yani ben) bunu beğendi!!! kesinlikle bir fark yok varsa da logo farkı o kadar
Sil