3 Mart 2015 Salı
Toyota Auris
Japon üretici Toyota'yı C segmentinde temsil eden Auris de Mart ayına makyajla giren otomobiller arasına katıldı. Hem iç hem de dış mekanında yapılan değişikliklerle dikkat çeken otomobilin asıl farklılığıysa kaputu altında gizli.
Genişletilmiş hava girişi ve geriye çekilen sis farlarıyla daha agresif bir görünüm sunan ön tamponun üzerinde inceltilmiş panjur ve LED farlar dikkat çekiyor. Yeni gövde rengi ve jant seçenekleri donanıma eklenirken arka bölümde LED stoplar ve rötuşlanan tampon dikkat çekiyor.
İç mekanda, daha fazla ses yalıtımıyla birlikte daha bol yumuşak yüzey kullanılmış. Havalandırma ızgaralarının iç tasarımları değişirken orta konsolda yeni bir dokunmatik ekran ve klima kumandaları görev yapıyor. Dijital saat biraz daha aşağıya alınırken yenilenen vites konsolu orta konsola doğru açı almış.
Kaputu altında 1.33, 1.6 ve 1.8 litre hacimli benzinli motorların yanında Avrupa kıtasında çok popüler olacak gibi görünen turbo beslemeli ve 1.2 litre hacimli bir ünite daha sunmaya başlayan Toyota bu motordan 114 beygir güç, 185 Nm tork almış. Üstelik bu seçenek 6 ileri vitesli manuel veya sürekli değişken oranlı otomatik şanzımanla (CVT) alınabilecek.
1.8 litre hacimli benzinli üniteyi kullanan hibrit versiyon da yerini korurken 1.4 ve 1.6 litre hacimli turbo Diesel motorlar Euro6 egzoz emisyon normlarını karşılar hale gelmiş. Bu üniteler sırasıyla 89 beygir güç, 205 Nm tork ve 110 beygir güç, 270 Nm tork üretebiliyor.
Corolla icin 1.6 dizel motorlari ne zaman gorebiliriz acaba?
YanıtlaSilBen Cenevre'de görmediğimize şaşırdım açıkçası. Hem Auris hem de Avensis'e eklendi. Verso'da zaten vardı. Yaza kaldı gibi.
SilHelal be toyota.sonunda akılları başlarına geldi
YanıtlaSilBiri Toyota'ya şu dijital saati artık koymaması gerektiğini, koysa bile daha estetik bir saat şey (mesela dijital kadranlı) koyması gerektiğini söyleyebilir mi?
YanıtlaSil