Fiat'ın C segmentinde yer alan hatchback modeli
Bravo'nun İtalya'daki üretimi bir süre önce durdurulmuş olsa da Brezilya'da üretim devam ediyor. Büyük bir yatırımla 2016 yılından itibaren Türkiye'de üretilecek olan yeni modele kadar araç makyajlı haliyle satılacak.
Görünümünde büyük farklılıklar olmayan otomobilin tamponları yeniden şekillendirilirken ön panjur da elden geçirilmiş. Yeni jant seçeneklerine de sahip olan araçta siyah çerçeveli stoplar da kullanılmaya başlamış.
İç mekanında sunulan farklılıkların sayısı daha da az olan Bravo'nun orta konsolunun üst bölümüne dokunmatik ekrana sahip ses ve navigasyon sistemi eklenmiş.
500 piyasaya çıkalıdan beri başarılı jant tasarımları yapıyor fiat, acaba otomobillere de yansır mı bu başarı?
YanıtlaSilYansiyacak gibi görünüyor. 500X hoşuma gitti benim. 600 de güzel olacak gibi.
Sil600 mü? galiba freemont'a veda ediyoruz.ya da puntoya
SilPunto'ya. Gerçi isim kesin değil henüz ama rasarımı kesinleşti gibi. Asıl Türkiye'de üretilecek C segment modeli bekliyorum ben. O güzel olacak gibi.
Silo değil de bu fiat'ın neredeyse her yeni kasada isim değiştirmesi bana çok garip geliyo.istikrarsızlık göstergesi olduğunu düşünüyorum. tempra'dan linea'ya 4 kere isim değiştirdi araçlar mesela.tek istikrarlı olan araç puntoydu(94'ten beri) onu da değiştiriyorlar şimdi.tuhaf
SilPeki Türkiye'de üretilecek model ile fiat'ın kendi ürün gamındaki araçlar ne kadar benzerlik taşıyacak? İsim olarak olmasa da kuş serisi gibi rebadging beklentim var açıkcası.
Silİsim değiştirme politikasının sebebi retro 500'ün tutmasının sonucunda ürün gamını düzene sokma gayesinde olmaları. Tıpkı harflere boğulan Mercedes'in yaptığı gibi
Fiat'ın kendi ürün gamında olacak zaten araç. Bravo, Linea ve Stilo station wagon modellerinin yerine üretime girecek C segmenti bir otomobil olacak gelen. 1 milyar Dolar yatırım yapmış Fiat sırf bu araç için.
Sil