19 Haziran 2014 Perşembe
Peugeot 508
Peugeot'nun büyük sedan ve station wagon modeli 508 makyajlandı. Hem dış hem de dış mekanında fark edilebilen değişiklikler kaput altında da devam etmiş.
Ön görünümü daha köşeli bir hale gelen otomobilin kaputu düzleştirilirken marka logosu küçülen ön panjura alınmış. Daha sportif görünümlü bir ön tamponla donatılan aracın farklı tasarıma sahip olan farları da tamamı LED teknolojili olarak alınabiliyor. Farklı jant seçenekleri donanıma eklenirken arka bölümde yenilenmiş stoplar ve farklı tasarıma sahip tampon dikkat çekiyor.
İç mekana geçildiğinde farklılıkları anlamak için biraz daha dikkatli olmak gerekiyor. Gösterge panelinin yazım karakterlerini yenileyen Peugeot renkli head up display için de farklı bir tasarım kullanmış. Vites konsolunda düğme sayısı azaltılırken bu bölümde artık kapaklı bir göz sunuluyor.
Orta konsolda değişiklik yokmuş gibi görünse de üst bölümde yer alan dokunmatik ekran büyümüş. Opsiyonlar arasına geri görüş kamerası ve kör nokta uyarısı eklenirken dört bölmeli otomatik havalandırma sistemi ve JBL ses sistemi de donanımda yer alıyor.
Kaputu altında da yenilikler sunan makyajlı 508'de kullanılan 1.6 litre hacimli, turbo beslemeye sahip benzinli motor artık 165 beygir güç üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel veya otomatik şanzımanla alınabilen ünitede start/stop sistemi de kullanılmış. Bir diğer yenilik de turbo Diesel motorda yaşanmış. 2 litre hacimli motorun 150 beygir güç üretebilen versiyonu yanında artık bir de 180 beygir güç üretebilen versiyonu sunuluyor.
onur abi autoblog güzel site dimi
YanıtlaSilFransızca olansa güzeldi. Birkaç yıl önce Fransa pazarına ağırlıık vermeye başlamışlardı, o zamandan beri takip etmedim.
Silönü çirkin olmuş. otomatik şanzımanda değişiklik yok mu?
YanıtlaSilAyni otomatik sanzimansa yüzüne bile bakmam. 1.6 dizel secenegi vardi daha once artik yok mu? ib.
YanıtlaSildeğişiklik görünmediğine göre malesef aynı şanzıman.yoğurtla suyu koysan istanbuldan kocaeline kadar mis gibi yayık ayran olur valla o şanzımanla.tam bir fiyasko.ve malesef devam ediyolar gördüğüm kadarıyla
Sil1.6 Diesel seçeneği manuel ve ETG6 ile sunuluyor. 1.6 benzinliyse biraz daha güçlü ve yeni tam otomatik şanzımanla alınabilecek.
SilYeni motorlarda kullanılan otomatik şanzıman eskisi gibi tork konvertörlü tam otomatik. Bir yenilik olduğundan bahsetmemişler. 1.6 Diesel de bulunacaktır büyük ihtimalle. Onun da yarı otomatik şanzımanı değişmez (Malesef) büyük ihtimalle.
YanıtlaSilSedanın arka farları kötü duruyor. D segmentine station wagon yakışıyor yahu.
YanıtlaSil