18 Haziran 2014 Çarşamba
Mercedes-Benz CLS Serisi
Mercedes, dört kapılı coupé furyasını başlatan otomobili CLS Serisi'ni makyajladı. Daha yuvarlak hatlara kavuşan ön bölüm haricinde iç mekan ve kaput altında da yenilikler var.
Makyajlı E Serisi'nde olduğu gibi daha yumuşak hatlı farlar ve ön tampona kavuşan otomobilde tampon altı splitter, yeni ön panjur, farklı tasarıma sahip jant seçenekleri, koyulaştırılmış LED stoplar ve kenarlarında hava çıkışları bulunan arka tampon dikkat çekiyor. Yeni LED farlarında 24 adet bağımsız diyot bulunan otomobil aydınlatma bölgesini saniyede 100 kere değiştirebiliyor. Navigasyon sistemiyle birleşerek aracın önündeki virajlara da uyum sağlayabilen farlar araç algılama sistemi sayesinde sürekli uzun hüzmede kullanılabiliyor.
İç mekanda yeni döşeme ve kaplama seçenekleri sunulurken üç kollu direksiyon simidinin tasarımı da daha yuvarlak hatlara sahip. Daha küçük modellerde kullanılan orta konsol üzerindeki sabit ekranı daha da büyüterek CLS ailesine uygulayan Mercedes yeni ekrana geçişten dolayı üt konsolu da makyajlamış.
Bütün motorları Euro 6 egzoz normlarını karşılayan otomobile eklenen CLS 220 BlueTEC, 2.1 litre hacimli turbo Diesel motoruyla 170 beygir güç, 400 Nm tork üretebiliyor. CLS 250 BlueTEC aynı motordan 204 beygir güç, 500 Nm tork alabilirken CLS 350 BlueTEC'te kullanılan 3 litre hacimli turbo Diesel ünite 258 beygir güç, 620 Nm tork üretiyor.
Daha önce SL ve GL'de kullanılmaya başlanan 3 litre hacimli, çift turbo beslemeye sahip benzinli motor CLS 400'de 333 beygir güç, 480 Nm tork üretebilirken CLS 500'ün v8 motoru 408 beygir güç, 600 Nm tork üretiyor. Bu arada CLS 63 AMG ve AMG-S'te görev yapan 5.5 litre hacimli, çift turbo beslemeli motorlar sırasıyla 557 beygir güç, 720 Nm tork ve 585 beygir güç, 800 Nm tork üretmeye devam ediyor.
CLS 220 BlueTEC, CLS 250 BlueTEC, CLS 350 BlueTEC ve CLS 500 modellerinde karşılaştığımız en büyük yenilikse markanın 9 ileri vitesli tam otomatik şanzımanı. Vites geçişlerini daha da yumuşak hale getiren şanzıman tüketim değerlerini de aşağıya çekmiş.
herşeye tamam eyvallah klasik ızgaramızı aldınız elimizden ses çıkartmadık , mersonun kendine has direksiyonlarını öldürdünüz bişey demedik ama bu dandik ekranı öyle ortaya lapss diye koymak sıktı artık. anlaşıldı yeni e seriside yada makyajlı gelirsede öyle olacak . senin tahminin nedir Onur abi ? ayrıca sonradan farkettim ki yeni s classın gösterge ve diğer panelde o ekrandan sadece oraya gizlenmiş :((
YanıtlaSilofff mercedes of.sıçtın güzelim aracın ağzına.bmw hayranı olmama rağmen m5 hariç bütün bmw'lerden daha çok sevdiğim arabayı mahvettiler daha da bişey demiyorum.müthiş agresif ön taraf gitmiş,ön konsola ipad çakması ekran büyüyerek gelmiş...yıkıldım ya.eşşekler adam olur bu mercedes olmaz yemin ediyorum (tepkimi mazur görün en sevdiği birkaç araçtan biri mahvolmuş biri olarak yazıyorum bunları)
YanıtlaSilSorma Emre sen mi ben mi mahvoldum. Bu ne ya . Bu arabanın kullanım zevki bir başka arabada yok. Cidde-Riyad otobanında kullanmıştım mütişdi. Sürüş zevki belki aynıdır ama dışındaki agresifliği öldürmüşler :S
YanıtlaSilyetmemiş gibi içeriye de ipad çakması ekranın büyüğünü koymuşlar.
Sil