27 Ocak 2013 Pazar
Kia Cee'd GT
Kia'nın C segmentinde yer alan hatchback modeli Cee'd giderek daha dikkat çekici oluyor. Hyundai-Kia grubu 128 beygir güç üretebilen turbo Diesel motorlarıyla zaten bakışları üzerine toplamışken şimdi de Veloster'dan alınan küçük hacimli benzinli motorla performans beklentilerini karşılamaya çalışacak.
Bol bol aydınlatmaya sahip olan tamponu daha sportif bir görünüme sahip olan aracın ön panjurunda petek desenli ızgaralar kullanılırken bu bölümde kullanılan GT logosu da dikkat çekiyor. Pro_Cee'd isimli konsept modelinden bile daha agresif görünen otomobilde daha geniş yan etekler, kırmızı renkli fren kaliperleri ve 18 inç çaplı siyah jantlar donanıma eklenmiş.
İç mekan fotoğrafları henüz paylaşılmamış olsa da metal pedal seti, farklı konol kaplamaları ve Recaro marka koltukların donanımda bulunacağı açıklandı. Aracın modifiye edilen fren sisteminde önde 300, arkadaysa 262 mm çaplı diskler görev yapmakta.
Hyundai Veloster'da da görev yapan turbo beslemeye sahip 1.6 litre hacimli motoru 201 beygir güç, 265 Nm tork üretebilen araç 6 ileri vitesli manuel şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 7.9 saniyede ulaşabiliyor.
cok hayvani olnus:) ozellikle jantlar sahane
YanıtlaSilKia amblemi yerine alman ya da japon bir markanın amblemi olsa sırıtmaz. Güzel araba.
YanıtlaSilharika olmus
YanıtlaSilveloster'i begenmeyenlere ayri bir alternatif sunmus hyundai kia grubu? yalniz motorun beygiri dusmus veloster turboda 208 beygirdi :) bence ikiside oldukca gosterisli arabalar bu kadar ilgi cekici olmaya gerek var mi bilmiyorum. gerci o led ler hos duruyor.
YanıtlaSilVahşi Kore Hayvanı
YanıtlaSilKia'nın avrupalı hot hatch'lerle bundan sonra mücadele etmek istiyorsabir an evvel 2lt turbo benzinli motorlarda çalışması gerekiyor. Orta kalitede güç ortalamaları bir iki yılda 200hp'den 250 civarına çıktı. premiumlar 300'ü çoktan geçti mercedes amg'de (a class) 350hp'yi geçmiş durumda. Ceed gt'de 1.6lt'den 200 hp çıkarması modern seviyede olsa da acilen en az 250hp'lik bir 2lt geliştirmesi lazım.
YanıtlaSilKia ilk olarak pazarı daha geniş olan modellere yönelmeyi seçmiş. Golf GTI ve altında bulunan modellere rakip araçlar geliştirmek ve bunları daha ucuza satmak mantıklı. 250 beygir ve üzerinde güce sahip hatchback modellerin fiyatları da ciddi derecede arttığından satışları GTI seviyesine gelemiyor.
Sil