30 Eylül 2012 Pazar
Honda CR-Z
Honda'nın hibrit coupé modeli CR-Z makyajlandı. Grünümünde yapılan değişiklikleri fark etmek zor olsa da kaput altında yapılan güçlendirme çalışmaları yüzleri güldürüyor.
Ön panjur ve sis farlarının çevresi gibi yerlerin yenilenen tasarımıyla sonuçlanan ön tampon makyajı ve şekli hafifçe değişen difüzör haricinde gövdesinde bir yenilik bulunmayan otomobilin GT donanım seviyesinde sunulan koyu renkli, 17 inç çaplı jantlar da yenilenmiş.
İç mekanında en çok dikkat çeken yeniliği direksiyon simidine eklenen S+ düğmesi olan araç bu düğmeye basıldığında, hızlanmalarda kullanılmak üzere ek güç sunuyor. 10 saniye boyunca sunulan gücü kullanmak için bataryaların en az %50 dolulukta olması gerekiyor.
Aracın 1.5 litre hacimli benzinli motorunun gücü 121 beygire yükselirken elektrik motoru da artık 20 beygir gücünde. Karma kullanımda 137 beygir güç, 190 Nm tork üretebilen otomobil 0'dan 100 km/s sürate 9 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 200 km/s. Aracın ortalama yakıt tüketimiyse 5 litre/100 km.
hala yetersiz. o beygir max hiz ve tork boyle bir araca az geliyor. arabanin hastasiyim ama modifikasyon calismasiz alip o eski ruhu yakalamak imkansiz.
YanıtlaSilBence de o tasarıma yazık ediyor Honda. Hibrit bir araç olarak daha çok düşük tüketimin üzerine gidiyor olmaları anlaşılabilir ama bir de performans versiyonunu sunmaları lazım piyasaya. Adam gibi fiyatlandırılırsa Mugen kompresör kitiyle harika bir araç olur.
YanıtlaSilBu araç GT5'te var! Harika bir yol tutuşu var! Önden çekişli olmasına rağmen korkunç yol tutuyor! Motor daha da güçlendirilebilir!
YanıtlaSilBence Honda tasarımları artık eskisi kadar çekici değil...
YanıtlaSilçok güzel bir tasarım olmuş.
YanıtlaSilÇok tarz çok güzel tasarım gerçekten. Hondayi seviyorum. Bir de S2000 in yenisini yapsalardi gt86 ya bir alternatif olurdu.
YanıtlaSilBence Honda'nın en hoş güncel tasarımı CR-Z. Onun dışında bir gariplik var genel tasarım anlayışında. Civic de çok güzeldi ama yenilenirken çok şey kaybetti kişiliğinden. S2000 için zaten yoruma gerek yok bence. Tam bir efsaneydi.
YanıtlaSilşurada bununla beraber 8 yorum varsa, aracın değil Honda'nın eski günlerinin hatrınadır. alakasız bir üretici oldun Honda.
YanıtlaSil