21 Ağustos 2012 Salı
G-POWER 1 Serisi M Coupé
Üretimi durmuş olmasına rağmen modifikasyon firmalarının halen üzerinde çalışmaya devam ettikleri otomobillerden olan BMW 1 Serisi M Coupé için hazırlanan kitlere bir yenisi daha eklendi. Aracın görünümünde değişiklik yapmayan G-POWER teknik yenilikler konusundaysa oldukça cömert davranmış.
Kasası üzerinde bir değişiklik yapmadığı otomobile 20 inç çaplı jantları uygun gören firma yüksekliği ayarlanabilir süspansiyon sistemi, yaklaşık 20 kg hafifleme sağlayan titanyum egzoz sistemi ve 6 pistonlu kaliperlerle birlikte 396 mm çaplı dev disklere sahip yeni fren sistemiyle aracı baştan yaratmaya koyulmuş.
Turbo beslemeye sahip 3 litre hacimli motoru üzerinde de yoğun bir çalışma yapılan otomobil 435 beygir güç, 590 Nm tork üretebiliyor ki bu değerler standart bir M3'ten 15 beygir ve 195 Nm daha fazla. 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabilen aracın maksimum süratiyse 300 km/s.
saatte 300 kilometre hız için bu araç fazla hafif değil mi ?
YanıtlaSilHafiflik, bir otomobilin hızlı gidebilmesi için avantaj, kaldı ki 1.5 ton ağırlığıyla 1 Serisi M Coupé pek hafif bir araç değil. Yarısı ağırlığa sahip olup aynı sürati yapan araçlar var.
YanıtlaSil