14 Mayıs 2012 Pazartesi
BMW 1 Serisi
BMW'nin başarılı satış rakamlarına ulaşan ailesi 1 Serisi üç kapılı versiyonuna kavuştu. Markanın alışılagelen bol parçalı ürün tanıtımlarından birisi olan otomobil ile birlikte yeni motor seçenekleri de duyuruldu.
Genel hatlarıyla 5 kapılı kardeşinden farklı olmayan otomobilin arka kapılarının olmaması ön kapılarını büyütürken arka çamurlukların geniş yapısı daha da ortaya çıkmış.
İç mekanında da beklendiği gibi büyük bir yenilik bulunmayan aracın ilk etapta 116i, 125i, 116d, 116d ED, 118d ve 125d modelleri satışa sunulurken yeni model 114i giriş versiyonu olarak konumlandırılmış. Turbo beslemeye sahip 1.6 litre hacimli motoru 102 beygir güç, 180 Nm tork üretebilen araca Kasım ayında 118i ve 120d modelleri de katılacak.
120d'de dört tekerlekten çekiş sistemini opsiyonel olarak sunacağını açıklayan BMW, araçların tamamında 6 ileri vitesli manuel şanzımanı standart donanımda sunarken 8 ileri vitesli otomatik şanzımanı modellerin büyük çoğunluğunda opsiyon listesine dahil etmiş.
türkiye pazarı için güzel haber yeni motor seçeneklerinin uygun olması
YanıtlaSil1.6 dizel motor için de otomatik şanzıman uygulamayı düşünüyor mu acaba BMW? A3 satışlarını çok fena baltalarlar Türkiye'de 1.6 dizel otomatik ile.
YanıtlaSil1.6 litre hacimli turbo Diesel motor paylaşılan bir ünite. Mercedes'in 1.5 dCi ile birlikte EDC'yi almaması gibi BMW'nin de tek kavramalı bir yarı otomatik şanzımanı alacağını sanmam. Baştan şanzıman geliştirmek de pahalıya patlayacaktır. PSA grubu ile yeni bir şanzıman geliştiriliyor olabilir ama kesin bir şey söylemek zor.
YanıtlaSil