14 Nisan 2012 Cumartesi
CCG Dodge Challenger SRT8
Retro tasarıma sahip Amerikan otomobillerinden olan Dodge Challenger modifikasyon işlemlerinin yabancısı sayılmaz. Genelde kompresör beslemelerle yapılan işlemlere farklı bir bakış açısıyla yaklaşan CCG automotive görünümde yarattığı farklılığı kaput altına da taşımış.
Araca yeşil ve beyaz renkleri birleştiren bir folyo uygulayan firma kapıları da yukarıya doğru açılabilir hale getirerek farklılık yaratmaya çalışmış.22 inç çaplı jantların sığması için ön çamurluklar genişletilirken süspansiyon ve fren sistemlerinde de iyileştirmeler yapılmış.
İç mekanında ucuz plastik görünümünden kurtulmak isteyen CCG, ön panelin tamamını Alcantara ile kaplamış. Tasarım anlamında bir yenilik sunmayan aracın koltukları baklava desenli deri döşemeye sahipken sırtlıklara işlenen CCG logoları dikkat çekiyor.
Modifikasyon işlemini eski nesil SRT8 temelli bir araç üzerinde yapan firma 6.1 litre hacimli v8 motorun hacmini 7 litreye yükseltmiş. Bu üniteden 600 beygir güç, 638 Nm tork elde edebilen CCG araca LPG kiti ile birlikte bir de 120 litre hacimli LPG tankı ilave etmiş.
Onur bey araca sanırım Prins marka LPG kit eklenmiş. Bunun sebebi ne olabilir? Bu tür uygulamalarda da mı alt taraftan lpg giriş yeri oluyor? Arkadaşımın 2009 srt8 modeli varda, benzin tüketiminden çok şikayetçiydi. Millet dalga geçer diye de taktıramıyordu garibim :D
YanıtlaSilHani profesyonel bir uygulama olduysa işler değişebilir sanki.
CCG de tüketimden memnun kalmamış sanırsam :)
YanıtlaSilLPG dolumu depo kapağının oraya eklenmiş tahminimce.
Genel olarak ileri teknoloji özelliklere sahip olmadıklarından bu tip muscle car motorlarına LPG uygulanabiliyor kolayca.
tüplü ve öfkeli
YanıtlaSil