11 Eylül 2010 Cumartesi
Peugeot
Fransız üretici Peugeot, 508 modelinin ilk etapta piyasaya sürülecek motor seçeneklerinin ardından Euro5 egzoz emisyon normlarına uyumlu motor ailesini tanıttı.
Bu motorların görev yaptığı Peugeot modelleri, araçların kullandığı şanzımanlar ve CO2 emisyon miktarı şu şekilde:
207 Hatchback modelleri için:
1.6 HDI (Turbo Diesel), 112 beygir güç, 6 ileri vitesli manuel şanzıman, 117 gram/ km CO2
1.6 HDI (Turbo Diesel), 92 beygir güç, 5 ileri vitesli manuel şanzıman, 110 gram/ km CO2
1.6 THP (Turbo Benzinli), 156 beygir güç, 6 ileri vitesli manuel şanzıman, 165 gram/ km CO2
1.4 VTI (Benzinli), 95 beygir güç, 5 ileri vitesli manuel şanzıman, 137 gram/ km CO2
308 Hatchback modelleri için:
1.6 HDI (Turbo Diesel), 112 beygir güç, 6 ileri vitesli yarı otomatik şanzıman, 114 gram/ km CO2
1.6 HDI (Turbo Diesel), 92 beygir güç, 5 ileri vitesli manuel şanzıman, 115 gram/ km CO2
1.6 THP (Turbo Benzinli), 156 beygir güç, 6 ileri vitesli manuel şanzıman, 153 gram/ km CO2
1.6 THP (Turbo Benzinli), 156 beygir güç, 6 ileri vitesli otomatik şanzıman, 171 gram/ km CO2
1.4 VTI (Benzinli), 98 beygir güç, 5 ileri vitesli manuel şanzıman, 144 gram/ km CO2
3008 ve 5008 modellerinde kullanılacak olan motorlarsa:
2.0 HDI (Turbo Diesel), 163 beygir güç, 6 ileri vitesli otomatik şanzıman, 173 gram/ km CO2 (3008)
1.6 THP (Turbo Benzinli), 156 beygir güç, 6 ileri vitesli otomatik şanzıman, 178 gram/ km CO2 (3008)
Ülkemizde popüler olacak 1.6 litre hacimli turbo Diesel motor, 112 beygir gücün yanında, eski motorun ürettiğinden %12.5 oranında daha fazla tork sunabiliyor. Normal durumlarda 270 Nm seviyesinde olan tork değeri overboost fonksiyonu sayesinde 285 Nm'ye çıkıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder